ستاد دهه فجر با رنگ و بوی یادواره شهدای مرصاد:

شورای اداری شهرستان اسلام‌آبادغرب در محل یادمان مرصاد برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309368
|
17:37 - 1401/11/08
نسخه چاپی
شورای اداری شهرستان اسلام‌آبادغرب در محل یادمان مرصاد برگزار شد+تصاویر
شورای اداری شهرستان اسلام‌آبادغرب با رنگ و بوی یادواره شهدای مرصاد در محل یادمان مرصاد برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر برای اولین بار شورای اداری شهرستان اسلام‌آبادغرب با حضور مسئولین و جمعی از خانواده معظم شهدا در محل یادمان مرصاد با رنگ و بوی یادواره شهدای مرصاد برگزار شد.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب در این مراسم معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تبریک دهه مبارک فجر به مدعوین خیرمقدم گفت.

 

وی عنوان کرد: شهدای والامقامی در این مکان مدفون هستند، هدف از حضور در این مکان مقدس تجدید میثاق با شهداست و هم اینکه بدانیم در کجای میدان قرار گرفته ایم.

 

حمیدرضا کرمی خاطرنشان کرد: جنایات منافقین در اسلام‌آبادغرب فراموش نخواهد شد چرا که این جنایتکاران حتی به بیماران و مجروحان بی پناه رحم نکردند و بیمارستان اسلام‌آباغرب را به آتش کشیدند.

 

وی با بیان اینکه؛ مردم باید لذت خدمت را از دست مدیران بچشند،عنوان کرد: در برنامه های دهه فجر 22 طرح با اعتبار 620 میلیارد تومان افتتاح می شود که اینها همه از خدمات نظام اسلامی به مردم است.

فرماندار شهرستان بیان داشت: همه مدیران باید در خط شهدا و خادم ملت باشند و هر کسی غیر از این باشد از ما نیست و ما با شهدا عهد می بندیم که در خط ولایت و شهداو خادم ملت باشیم.

مهندس کرمی با محکوم نمودن مصوبه پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران، گفت: سپاه جزء مهمی از امنیت، آسایش و آرامش مردم است که در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است.

وی با تشریح توطئه های متعدد دشمنان در جنگ سخت و جنگ نرم، اظهار کرد: به فضل خدا و با پشتیبانی ملت آگاه و بصیر با گذر جمهوری اسلامی از جنگ ترکیبی و اقتصادی هیچ قدرتی جلودار جمهوری اسلامی نیست و به رشد و پیشرفت جهانی دست پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در این مراسم به تشریح ولایت فقیه و حکومت اسلامی  و قدردانی و شکرگزاری این نعمت عظیم پرداخت.

سردار خوشبخت مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با ارائه گزارشی از مطالبه مردم کرمانشاه و درخواست دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه(پنجم مرداد) سخن گفت.

 

 سرهنگ یوسف‌وند با تشریح برنامه های دهه مبارک فجر بر لزوم جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی تأکید نمود.

 

مولامراد رشیدی از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان عملیات مرصاد خاطراتی از حمله منافقین و تار و مار شدن لشکر نفاق در تنگه چهارزبر(مرصاد) بیان کرد که حال و هوای خاصی به این محفل بخشید.

مسعود جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان و مجری برنامه در آغاز این برنامه معنوی با گرامیداشت شهدا گفت: مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب تحقق بخش آیه ان ربک لبالمرصاد بودیم و به اذن خدا این مکان کمین‌گاهی برای منافقین شد و اکنون بعد از 44 سال از عمر بابرکت انقلاب با حضور در کنار شهدای مرصاد به روح پرفتوح این شهدای والامقام درود می‌فرستیم.

 

در خاتمه این آیین حکم مشاور فرماندار اسلام‌آبادغرب در امور ایثارگران به حاج قدرت‌اله نجفی اعطا گردید، همچنین از فعالان عرصه جهاد تبیین در محل یادمان مرصاد تقدیر بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد