امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

خدمت به مردم، تبیین دستاوردها و مبارزه باترک فعل‌ها از راه‌های قوی کردن انقلاب است

کد خبر: 309374
|
17:47 - 1401/11/09
نسخه چاپی
خدمت به مردم، تبیین دستاوردها و مبارزه باترک فعل‌ها از راه‌های قوی کردن انقلاب است
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: یکی از راه‌های قوی کردن انقلاب خدمت مضاعف به مردم، تبیین دستاوردهای انقلاب و مبارزه باترک فعل‌هاست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمانی موسوی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک در جمع مدیران شهرستان اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق حضور در این انقلاب و نفس کشیدن دراین عصر نظام اسلامی نصیب ما شده است.

 

وی عنوان کرد: طی سال‌های بسیار دور از صدر اسلام تاکنون، بعداز انقلاب نبوی و علوی تا انقلاب اسلامی، انقلابی با چنین ساختاری که حکومتی اسلامی در رأس آن باشد شکل نگرفته، البته حکومت‌هایی در طول تاریخ تشکیل شده اما چنان محبوبیت و مشروعیتی نداشته‌اند.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: فرصت تشکیل حکومت اسلامی از آرزوهای ائمه اطهار بوده که شرایط تشکیل خکومت را در اختیار نداشتند، امامان معصوم بارها توسط پادشاهان وقت بخاطر جمع‌آوری شیعیان تحت تعقیب و فشار قرار گرفته اند.

 

وی افزود: سال‌های متمادی از غیبت امام زمان(عج) گذشته و تضمین دین مبین اسلام برای سعادت و آرامش بشریت تشکیل یک نظام ولایی تحت اشراف ولایت است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی بیان داشت: شاکله و ساختار کلی انقلاب اسلامی براساس حکومت ولایت فقیه است که امام خمینی(ره) بعد از تتور نظریه ولایت فقیه با آراء مردم چنین حکومتی را به منصه ظهور رساند و با هدایت ولی فقیه و پشیبانی مردم امروز این حکومت در اختیار مردم و مسئولین است.

 

وی با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط ولی فقیه، گفت: این آیین یعنی رئیس جمهورمقبولیت را از جانب مردم کسب کرده و بایدمشروعیت را از ولی فقیه و نماینده امام زمان(عج) کسب نماید و این مشروعیت سلسله مراتب به مسئولین پایین دستی نیز می‌رسد.

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه؛ به واسطه تقویت آموزه‌های دینی انقلاب قوی شود، گفت: یکی از راه‌های قوی کردن انقلاب خدمت مضاعف به مردم، تبیین دستاوردهای انقلاب و مبارزه باترک فعل‌هاست.

 

وی خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای مدیران وکلیه کارکنان دولت برای تبیین نظام و دستاوردهای انقلاب است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: در سال جاری دشمنان هجمه های بی سابقه‌ای برای در انزوا قرار دادن جمهوری اسلامی به کشور وارد کردند و دشمنان بدنبال ناامید کردن مردم هستند لذا باید واقعیت ها به مردم گفته شود و مردم را نسبت به دولت و نظام امیدوار کنیم.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد