امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

جشنواره تئاتر ملی مرصاد باید در سرفصل اعتبارات بودجه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد

کد خبر: 309405
|
13:09 - 1401/11/17
نسخه چاپی
جشنواره تئاتر ملی مرصاد باید در سرفصل  اعتبارات بودجه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: جشنواره تئاتر ملی مرصاد باید در سرفصل اعتبارات بودجه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،در راستای برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تاتر ملی مرصاد اعضای دبیرخانه در معیت رییس و کارکنان اداره ارشاد با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند

 

در این دیدار حجت الاسلام زمانی موسوی ضمن تبریک  ماه مبارک ‌رجب وایام الله دهه فجردر مورد جشنواره تئاتر ملی مرصاد گفت: یکی از مطالبات شهرستان در سرفصل قرار گرفتن جشنواره ملی مرصاد در بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد است و مهمتر از آن تبدیل جشنواره به  جشنواره فرهنگی هنری مرصاد است که باید تحقق پیدا کند .

 

زمانی موسوی افزود: در بحث برگزاری جشنواره تمرکز برگزاری باید به سمت تاریخ مورد نظریعنی مرداد ماه باشد

 

 

امام جمعه شهرستان افزود: بدون شک استقبال هنرمندان شهرستان از این جشنواره بسیار مهم است که بعنوان  مرکزیت جشنواره مرصاد در تولید آثار  نقش آفرینی داشته باشند .

 

زمانی موسوی خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت نویسندگان برای باز تولید آثار هنری نهایت استفاده را ببیریم، خوشبختانه شهرستان نویسندگان بسیار خوبی دارد که می توان از این ظرفیت برای تولید آثار هنری برای کسانی که در جریان  اتفاقات و جنایات منافقین کوردل نیستند استفاده کنیم.

 

در این دیدار مهدی بساطی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد عرب و سعید نوروزی دبیر سیزدهمین جشنواره ملی مرصاد توضیحاتی در خصوص روند اجرای جشنواره ارائه دادند و به پاس حمایت های امام جمعه شهرستان تندیس جشنواره مرصاد به ایشان اهداء گردید.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد