به‌مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت:

رونمایی از دو عنوان کتاب بانوان نویسنده اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309414
|
16:25 - 1401/11/18
نسخه چاپی
رونمایی از دو عنوان کتاب بانوان نویسنده اسلام‌آبادغرب+تصاویر
از دو عنوان کتاب بانوان اسلام‌آبادغرب، سیده فروزان حسینی و فاطمه خسروی‌راد با حضور مسئولين شهرستان رونمایی شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، رئیس آموزش و پرورش، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب از دو اثر خانم ها سیده فروزان حسینی و فاطمه خسروی راد همچنین از  تندیس کتاب اثر هنرمند رسول فاروقی رونمایی شد.

 

مهدی بساطی ضمن خیرمقد به مدعوین گفت: اسلام آبادغرب در تمام رشته های هنری هنرمندان فوق العاده ای دارد، هنر هنرمندان شهرستان اسلام آبادغرب زبان زد است که امیدواریم بتوانیم گنجینه فرهنگ و هنر را تأسیس کنیم تا بتوانیم از آثار ارزشمند هنرمندان نگهداری کنیم.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب افزود: هدف ما از دعوت کودکان در این آیین این است ارزش کتاب و کتاب خوانی را به آنها که آینده سازان کشور عزیزمان هستند نشان دهیم و آنها را به سمت کتاب و کتابخوانی دعوت کنیم.

 

 حجت‌الاسلام زمانی موسوی اظهار داشت: باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در سطح جامعه رواج دهیم و در این راستا مسئولین هم باید تمام تلاش خود را بکار گیرند و تبلیغات محیطی را در سطح شهر انجام دهیم و مردم را به سمت و سوی هنر و فرهنگ کتاب و کتابخوانی دعوت کنیم.

 

در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه فرهنگ و هنر پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم. خدا را شاکریم که در اسلام آبادغرب با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد و هنرمندان شاهد رشد و پیشرفت هنر در شهرستان هستیم و انتظاری که از هنرمندان داریم این است که آثار و نتایج انقلاب را با هنری که دارند چه به صورت تصویری و چه نوشتاری به تصویر بکشند

 

سپس از بانوان نویسنده دو کتاب لیانا و دوستی با صبحانه و آموزش اساسی حروف به همراه حرکات در یادگیری بهتر در خواندن قرآن کریم تجلیل شد.

 

لازم به ذکر است یکی از اتفاقات مهم در برگزاری این آیین رونمایی از تندیس کتاب با عنوان “اسلام‌آبادغرب شهر دوستدار کتاب” از آثار ارزشمند رسول فاروقی از هنرمندان برجسته اسلام آباد غرب بود که این اثر مورد استقبال مسئولین قرار گرفت.

 

حضور مهدکودک غنچه ها با مدیریت رؤیا کرمی و اجرای سرود ای ایران توسط کودکان مهد، یکی دیگر از زوایای جذاب این برنامه بود که شور و شعف حاضران را به همراه داشت.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد