به‌مناسبت عید قرآن

مراسم جشن عید مبعث در گهواره برگزار شد

کد خبر: 309458
|
16:36 - 1401/11/30
نسخه چاپی
مراسم جشن عید مبعث در گهواره برگزار شد
به‌مناسبت عید قرآن مراسم جشن عید مبعث در گهواره برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم جشن عید مبعث پیامبر(ص) امروز با حضور اعضای شورای اداری بخش گهواره شهرستان دالاهو و مردم منطقه در سالن جلسات کمیته امداد امام خمینی(ره)این شهر برگزار گردید.

 

حجت الاسلام یزدان همتی امام جماعت گهواره در این مراسم گفت: پیامبر (ص) زمانی که مبعوث شد خیلی از انحرافات عقیدتی و اخلاقی را بین برد.

 

وی افزود: خداوند به پیامبر (ص) لقب رَحْمَةً لِلْعَالَمِينَ را داده، به این معنی که پیامبر (ص) تنها رحمتی برای این جهان و بشریت نه، بلکه رحمتی برای همه جهانیان است.

 

همتی عنوان کرد: پیامبر الگو بود؛ همچنان که خود ایشان می‌فرمایند:«من مبعوث شدم تا بزرگواری‌های اخلاقی را کامل کنم»، تمام زندگی ایشان سرشار از نکات اخلاقی حسنه بود.

 

 

حجت الاسلام همتی افزود: مقام معظم رهبری (حفظه الله) روز گذشته در دیدار با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی «بازگشت به تعالیم بعثت، اتحاد و همدلی ملت‌های مسلمان و همکاری واقعی نه صوری دولت‌های اسلامی را راه‌حل همه مشکلات امت اسلامی» عنوان کردند.

 

وی تأکید کرد: با نگاهی به سیره پیامبر می‌بینیم که ایشان همچنان که در ارتباط و ایمان به خدا اسوه بود در توجه به خانواده نیز اسوه بودند و ما به عنوان رهروان پیامبر نباید بگذاریم دشمن با تبلیغاتش میان خانواده‌هایمان نفاق ایجاد کند.

 

گفتنی‌ست؛ در خاتمه این جشن معنوی پس از تقدیر از اعضای گروه سرود (متشکل از دانش‌آموزان دبیرستان‌های حجاب و بنت‌الهدی صدر) به همت اولیا دانش‌آموزان دبستان الغدیر میان حاضرین آش نذری توزیع شد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد