جام حذفی فوتبال| صعود پرسپولیس با نردبان استقلالیِ اخراجی!

کد خبر: 309479
|
22:06 - 1401/12/03
نسخه چاپی
جام حذفی فوتبال| صعود پرسپولیس با نردبان استقلالیِ اخراجی!
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس با پیروزی و صعود سرخ‌پوشان تهرانی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی پایان یافت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب آخرین مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، عصر امروز (چهارشنبه - ۳ اسفندماه) در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری و صعود پرسپولیس خاتمه یافت.

حضور تماشاگران در این بازی برای تشویق سپاهان، جنبه‌های حاشیه‌ای زیادی را به این بازی افزوده بود؛ من‌جمله پرتاب نارنجک به داخل زمین از سوی برخی تماشاگران که واکنش‌های بسیاری را هم در پی داشت. نیمه نخست این بازی به مانند اکثر بازی‌ها، مملو از حادثه و گل بوده است.

در نیمه اول هر دو تیم توانستند روی اشتباه مدافعان رقیب به گل برسند. نخست پرسپولیس که از روی نقطه پنالتی با اشتباه سیاوش یزدانی به گل اول دست یافت و سپس نوبت به دانیال اسماعیلی‌فر رسید که به اشتباه دروازه خودی را باز کند. در نهایت این نیمه با تساوی یک بر یک دو تیم به اتمام رسید.

نیمه دوم این بازی هم با ادامه حملات از سوی مهاجمان دو تیم ادامه یافت و ابتدا پرسپولیس به گل برتری توسط عیسی آل‌کثیر رسید اما این گل را مهاجم سابق قرمزپوشان یعنی فرشاد احمدزاده پاسخ داد تا کار باز هم به تساوی و در نهایت به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه اما در روی پاشنه دیگری چرخید تا پرسپولیس طی چند دقیقه طوفانی، ورق را به کلی برگرداند. وحید امیری روی یک حرکت انفرادی، سیامک نعمتی را در موقعیت گل سوم قرار داد و سپس سیاوش یزدانی با یک پنالتی و اخراج دیگر، پرسپولیس را به گل چهارم رساند.

پرسپولیس در شرایطی این بازی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت که هفته پیش به هوادار باخته بود و در صورت شکست، احتمال اخراج یحیی گل‌محمدی وجود داشت. سپاهان با این شکست از جام حذفی کنار رفت تا پرسپولیس در کنار استقلال، مدعی اصلی هر دو جام باقی‌مانده باشد.

سپاهان ۲
گل: دانیال اسماعیلی‌فر "اتو گل" (۴۰) - فرشاد احمدزاده (۷۵)

پرسپولیس ۴
گل: گیورگی گولسیانی (۱۲ و ۱۰۱) - عیسی آل کثیر (۵۷) - سیامک نعمتی (۹۴)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد قربانی، ایگور کاتاتائو، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید هنانوف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و عیسی آل‌کثیر.