امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

سپاه و پاسدارانش خار چشم دشمنان و مایه امید و شعف مردم هستند/ با فروکش کردن اغتشاشات افزایش قیمت دلار و برخی کالاها یک اتفاق عادی نیست

کد خبر: 309484
|
15:32 - 1401/12/05
نسخه چاپی
سپاه و پاسدارانش خار چشم دشمنان و مایه امید و شعف مردم هستند/ با فروکش کردن اغتشاشات افزایش قیمت دلار و برخی کالاها یک اتفاق عادی نیست
امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: سپاه پاسدران نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است، سپاه و پاسدارانش خار چشم دشمنان و مایه امید و شعف مردم هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام‌آبادغرب در خطبه های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسدران نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است، سپاه و پاسدارانش خار چشم دشمنان و مایه امید و شعف مردم هستند.

 

وی خطاب به پاسداران اظهار کرد: لباس مقدس پاسداری و اتصال به اباعبداله‌الحسین(ع) زیبنده شماست که در همه سنگرها در حوادث مختلف در همه بحران‌ها و رخدادهای سیاسی و اجتماعی مختلف در برابر حمله‌ها و هجمه‌های دشمنان در زمین و آسمان مقابله کردید، این لباس مقدس برازنده شماست و این افتخار را فریاد بزنید که در مسیراسلام راه اباعبداله‌الحسین(ع) در جهان ادامه می‌دهیم و با حضور جهادی پاسداران انقلاب شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: دشمنان اقدامات مذبوحانه‌ای در تروریستی اعلام کردن "سپاه" داشتند که نشانه تأثیرگذاری این نهاد مقدس در جهان است.

 

وی بیان داشت: سپاه پاسداران در کنار سایر قوا؛ ارتش قهرمان، نیروهای انتظامی عزیز و بسیج غیور مردمی مایه قدرت و اطمینانمردم و کشور هستند و این روز عزیز را به همه این پاسدران میهن اسلامی تبریک عرض می کنم.

 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: امروز افزایش افسار گسیخته برخی کالاها و به ویژه قیمت ارز و طلا به دغدغه همه مردم تبدیل شده است که با بررسی‌های بعمل آمده بیش از 60 عامل در افزایش قیمت‌ها موثر است که برخی از این موضوعات منشاء داخلی و خارجی دارند.

 

وی افزود: عوامل خارجی افزایش قیمت‌ها یک عامل عادی نیست که ورود دلار یکی از حربه‌های دشمنان در سیستم اقتصادی ماست، کشور ما با وجود استقلال جغرافیایی با رشادت نیروهای مسلح و برای حفظ نیروهای مسلحو برای حفظ استقلال سیاسی تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما در زمینه استقلال فرهنگی باید تلاش شود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب با سردمداران غرب و شیطان بزرگ در جنگ آشکار هستیم اما متأسفانه درگیر ارزهای خارجی درکشور هستیم در حالی‌که همه کشورها این سیاست را دارند که با ارزهای مختلف تبادلات تجاری را انجام می دهند اما متاسفانه عمده ارز سیستم مالی کشور ما دلار است که از اینجا بخاطر نفوذ و سلطه غرب اقتصاد کشور ما دچار اختلال می شود.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: فصل پاییز برای کشور ما فصل کودتا بود که با عنایت پروردگار و یاری مردم آن را پشت سر گذاشتیم که بیش از 48 کشور و سازمان جاسوسی و اطلاعاتی دست به کار شدند تا به تعبیر خودشان نظام اسلامی را ساقط کنند که باتدابیر مقام معظم رهبری و صبر و استقامت نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد و با فروکش کردن اغتشاشات افزایش قیمت دلار و برخی کالاها یک اتفاق عادی نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اثر مشکلات اقتصادی دشمن کاری کرده که حتی طرفداران دولت دچار خطای تحلیلی شوند، البته همه تقصیرها را نباید گردن دشمن انداخت بلکه مشکلات داخلی نظیر برخی ترک فعل‌ها، خلاءهای قانونی و برخی قوانین موازی نیز وجود دارد که باید اصلاح شوند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با توصیه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان بجای دخالت در برخی امورات قوه مجریه ازجمله انتصابات، نسبت به رفع مشکلات و تداخلات قانونی اقدام نمایند و ریل‌گذاری صحیح اقتصادی را انجام دهند.

 

وی عنوان کرد: مکمل کودتای اقتصادی، هجمه فعال دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با کمک کسانی ست که عنوان اصلاح‌طلب را یدک می‌کشند.

 

وی در خاتمه از مأمور وظیفه شناس فراجا در شهرستان بخاطر نجات جان یک انسان از دست اراذل و اوباش تقدیر و تشکر نمود.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب با سفارش به بهره‌گیری از فضیلت‌های معنوی ماه شعبان، از مسئولین در مراسم افتتاحیه اخیر که به وقت نماز و انجام فرایض دینی بی‌توجهی نمودند انتقاد کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد