به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امورتربیتی

بیست‌وهشتمین اجلاسیه نماز در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309491
|
17:33 - 1401/12/08
نسخه چاپی
بیست‌وهشتمین اجلاسیه نماز در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر
به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امورتربیتی بیست‌وهشتمین اجلاسیه نماز در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بیست‌وهشتمین اجلاسیه نماز به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست آموزش‌وپرورش، کمیته‌امداد، بهزیستی و جمعی از معلمان و دانش آموزان مدارس شهرستان برگزار شد.

 

مجتبی عبدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش، به روح شهیدان رجایی و باهنر درود فرستاد و گفت: از اهداف این سازمان حراست از مسائل اعتقادی و ارزش های اسلامی و انقلابی است.

وی با تبریک این روز به همه همکاران معلمین پرورشی و قرآنی، افزود: ماموریت اصلی آموزش و پرورش تربیت است، دانش آموزان ما باید با فضائل و اعتقادات و مسائل دینی آشنا شوند و بپذیرند و در جامعه عمل کنند و در این مسیر لازم است تلاش ها و فعالیت ها بیشتر شود.

 

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: مسئولینی که در جلسه حضور دارند امروز هفته امور تربیتی است و شما که این جلسه را تشکیل داده اید ارتباط با خدا را برقرار کرده اید.

 

حجت‌الاسلام شیخ یوسف احمدی عنوان کرد: سند تحول بنیادی مهمترین سند راهبردی در آموزش و پرورش است و مثلث توانای خانواده، مسجد و مدرسه باید هماهنگی خوبی با هم داشته باشند.(مشروح خبر اینجا)

 

 

اجرای سرود دانش آموزان مدارس و  اجرای نمایش جوانان ونوجوانان ورزش های باستانی از دیگر بخش‌های جذاب بیست‌وهشتمین اجلاسیه نماز بود.

 

درخاتمه آیین بیست‌وهشتمین اجلاسیه نماز که به همت “موسسه مهر آیین مرصاد” برگزار شد، به تعدادی از دانش‌آموزان که در مسابقه فرهنگی شرکت کردند جوایزی اهدا شد.

 

تهیه و تنظیم خبر میترا باباخانی

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد