مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

سند تحول بنیادی مهمترین سند راهبردی در آموزش و پرورش است/مثلث خانواده، مسجد و مدرسه باید هماهنگی خوبی با هم داشته باشند

کد خبر: 309492
|
17:27 - 1401/12/08
نسخه چاپی
سند تحول بنیادی مهمترین سند راهبردی در آموزش و پرورش است/مثلث خانواده، مسجد و مدرسه باید هماهنگی خوبی با هم داشته باشند
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در بیست و هشتمین اجلاسیه نماز گفت: مثلث توانای خانواده، مسجد و مدرسه باید هماهنگی خوبی با هم داشته باشند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بیست و هشتمین اجلاسیه نماز به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امورتربیتی با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین شهرستان، جمعی از فرهنگیان و دانش‎آموزان مدارس در سالن اجتماعات فرهنگیان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: مسئولینی که در جلسه حضور دارند امروز هفته امور تربیتی است و شما که این جلسه را تشکیل داده اید ارتباط با خدا را برقرار کرده اید.

 

وی عنوان کرد: سند تحول بنیادی مهمترین سند راهبردی در آموزش و پرورش است و مثلث توانای خانواده، مسجد و مدرسه باید هماهنگی خوبی با هم داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام شیخ یوسف احمدی افزود: ما می‌خواهیم به جایی برسیم که بگوییم آقایی که آقای همه ماست، امام زمان (عج) ماست لذا باید همه هوای همدیگر را داشته باشیم.

 

 احمدی در ادامه به اتحادبین دانش‌آموزان اشاره کرد وگفت: بهترین رفیق‌های شما کسانی هستند که شما را به راه خوب ببرند و آشنا کنند و اوج به باور و غیرت و شجاعت و شهامت که تمام دختران و پسران ایرانی دارند را لازم می‌دانم.

 

 وی با اهمیت به مسأله ورزش گفت: عقل سالم در بدن سالم است هرچه بدن سالم تر عقل سالم تر بهتر می تواند کار و خدمت کند.

 

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به احترام به پدر و مادر اظهارداشت: یکی از چیزهایی که در زندگی ما انسان ها برکت می آورد بوسیدن دست پدر و مادر است وقتی پدر و مادر برایتان دعا کنند عاقبت بخیر می شوید.

 

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: باید یاد بگیریم جواب خوبی را با خوبی بدهیم یکی از جاهایی که می‌شود برای پدر و مادر دعا کرد هنگام نماز است.

 

شیخ یوسف احمدی در پایان گفت: باید در مقابل دشمن بایستیم؛ دشمنان روی دانش‌آموزان ما کار می کنند که آنها را از ما بگیرند ولی اینها که اینگونه روحیه دارند پرچم ایران را بالا ببرند نمی گذارند و ایران را به آنجایی که هست می رسانند همانطور که در مرصاد و هشت سال دفاع مقدس دفاع کردند انشاالله در ادامه راه نیز موفق و پیروز هستند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها