امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب:

دشمنان بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند/جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی دشمنان علیه نظام موضع گرفتند

کد خبر: 309510
|
14:30 - 1401/12/12
نسخه چاپی
دشمنان بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند/جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی دشمنان علیه نظام موضع گرفتند
امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: دشمنان بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر شهیدان مرصاد، با تبریک میلاد با سعادت امام زمان(عج)، همچنین این روز را به سربازان گمنام امام زمان(عج) و امنیت‌آفرینان گمنام تبریک گفت.

 

وی افزود: مسیر ظهور بقیة الله الاعظم نه از راه گسترش ظلم و جور، گناه و بی‌عدالتی بلکه از راه گسترش همدلی و وفاق بر محور امام عصر(عج) است.

 

امام جمعه شهرستان بیان داشت: این فرموده خود امام زمان(عج) اگر شیعیان ما از هم گسسته نبودند زودتر ظهور تحقق پیدا می کرد، لذا ما باید بیشتر در این زمینه کار و تلاش کنیم و روابط سیاسی، اجتماعی و حتی روابط خود را با دوستان و خویشاوندان اصلاح کنیم تا در روز قیامت بخاطر این کوتاهی‌ها و ترک‌فعل‌ها شرمنده امام زمان(عج) نشویم.

 

وی افزود: مهمترین کارکرد باور به مهدویت، افزایش امید و مبارزه با یأس و ناامیدی است که دشمنان در این زمینه ناامیدانه مردم کار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی گفت: دشمنان با اقدامات خود بدنبال ادامه پروژه مهسا امینی و به چالش کشیدن امنیت کشور هستند و در پروژه‌های مختلف؛ تهمت افزایش غنی‌سازی هسته‌ای، نابسامانی وضعیت دلار و مسمومیت دختران دانش‌آموز، سعی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور دارند.

 

وی عنوان کرد: متأسفانه خلاء یک روایت صحیح در رخدادهای اخیر همچون حوادث پاییز به چشم خورد که در اینجا وقتی ما روایتگری صحیح و واحد را نداشته باشیم، دشمن روایت خود را به اذهان مردم متبادر می‌کند.

 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در اتفاقات اخیر همسو با منافقین و سرویس‌های جاسوسی، مواضع بسیار مشابهی با دشمنان علیه نظام گرفتند که باید مشخص شود این‌ها اصلاح‌طلب هستند یا به معنای واقعی کلمه افسادطلب هستند.

 

وی افزود: این اتفاقات برای این است که ایران را آرام آرام متهم به نقض حقوق بشر کنند و در مجامع بین‌المللی علیه ایران پرونده‌سازی کنند که همه مسئولین  ما باید دقت لازم را داشته باشند.

 

زمانی موسوی خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن در تلاش هستند چهره انقلاب اسلامی در برخورد با زنان را چهره‌ای سختگیرانه شبیه طالبان افغانستان نشان دهند در حالیکه تاریخ جمهوری اسلامی نمونه‌های فراوانی از حضور و افتخارآفرینی بانوان و دختران ما در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و این محدودیت‌ها نه در قانون ما و نه در آموزه‌های دین ما جایی ندارد و یک اتهام پوچ و واهی است.

 

امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب با سفارش به اینکه؛ همدیگر را به فرزندآوری سفارش کنیم که هم سنت پیامبر و سفارش مقام معظم رهبری است.

 

وی در خاتمه با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، ابراز امیدواری کرد جوانان ما همچون حضرت علی‌اکبر(ع) در زیر پرچم ولایت عاقبت به خیر شوند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد