به‌مناسبت گرامی‌داشت روز شهید

یادواره شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309536
|
16:11 - 1401/12/22
نسخه چاپی
یادواره شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
به‌مناسبت گرامی‌داشت روز شهید یادواره شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت گرامی‌داشت روز شهید امروز یادواره  58 شهید فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با حضور خانواده معظم شهدا، امام‌جمعه، فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه و معاونین ستادی، فرماندار، اعضای شورای تأمین، فرماندهان و جمعی از نیروهای سپاه، ارتش و انتظامی، شورای اداری و جمعی از اقشار بسیج و مردم شهیدپرور شهرستان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

سرهنگ هوشنگ مبارکی در آغاز مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم گفت و برگزاری یادواره شهدا را در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و یادآوری و ادامه راه شهدا عنوان کرد.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد و سردار جاویدان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم با نثار درود و صلوات به روح پر فتوح شهدا، بر ادامه راه و سیره شهدا تأکید نمودند.

در خاتمه این مراسم معنوی از خانواده معظم 58 شهید فرماندهی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب و جمعی از جانبازان و خانواده شهید مدافع حرم شهرستان تجلیل بعمل آمد.

برپایی موکب شهدا، قرائت دل‌نوشته دختر شهید حاجیمرادی از شهدای انتظامی شهرستان، مداحی و روضه خوانی و قرائت شعر حماسی-معنوی از دیگر بخش های این محفل نورانی بود که حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم بخشید.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد