در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر صورت گرفت؛

تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در فرمانداری اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309553
|
14:10 - 1401/12/28
نسخه چاپی
تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در فرمانداری اسلام‌آبادغرب+تصاویر
در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدا از فرزندان شاهد شاغل در فرمانداری اسلام‌آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌مناسبت روز شهدا وبزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر، فرماندار اسلام‌آبادغرب از فرزندان گرانقدر شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در فرمانداری شهرستان قدردانی و تجلیل بعمل آورد.

 

حمیدرضا کرمی در این آیین باگرامیداشت یاد شهدا، حضور یادگاران شهدا در مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات را یک نعمت ارشمند برشمرد که باید قدر آنها را دانست.

 

 

فرماندار شهر شهیدان مرصاد پیروزی انقلاب، پیروزی در 8 دفاع مقدس و دیگر میدان‌های نبرد و امنیت امروز را حاصل جانفشانی و نثار خون پاک شهیدان دانست و گفت: خوشا به سعادت شما که منتسب به شهدای والامقام هستید.

وی عنوان کرد: تقدیم 1283 شهید در اسلام آبادغرب افتخاری برای مردم این شهرستان است و در همه جا به نیکی و بزرگی از این ارزش‌های معنوی یاد می شود.

 

 

مهندس کرمی اظهار کرد: ما باید راویان خوبی باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جدید انقلاب تبیین کنیم و وظیفه خانواده معظم شهدا در این راه سنگین تر از دیگران است.

محمدی مسئول امور ایثارگران فرمانداری شهرستان در این جلسه از زحمات فرماندار اسلام‌آبادغرب و این اقدام(تجلیل از خانواده معظم شهدا) که در گذشته کمتر مورد توجه بوده، تقدیر و تشکر نمود.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها