با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت:

برگزاری فینال مسابقات مینی فوتبال جام رمضان در روستای گردنگاه شهرستان اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309592
|
17:30 - 1402/01/10
نسخه چاپی
برگزاری فینال مسابقات مینی فوتبال جام رمضان در روستای گردنگاه شهرستان اسلام‌آبادغرب
فینال و اختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام رمضان در روستای گردنگاه شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، فینال و اختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام رمضان عصر امروز با حضور مسئولین شهرستان بخشدار، دهیار و شورای محلی در زمین چمن مصنوعی روستای گردنگاه قوچمی واقع در بخش حمیل شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

مسعود جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب در این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان مسابقات گفت: دولت سیزدهم در راستای عدالت اجتماعی و گسترش زیرساخت‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای به روستاها دارد.

 

 

وی عنوان کرد: جای بسی خوشحالی است که چنین مسابقاتی در روستاهای شهرستان برگزار می‌شود و با حمایت‌های دولت و پیگیری نماینده شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه فضای ورزشی روستاها در دستور کار قرار دارد.

مهندس ناصری بخشدار حمیل از میزبانی و مهمان‌نوازی مردم روستای گردنگاه قوچمی تقدیر و تشکر نمود و این بازی‌ها را مقدمه‌ای برای برگزاری رویدادهای ورزشی بزرگتر عنوان کرد.

 

نیکزاد کریمی عضو شورای شهرستان و رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی بخش حمیل، ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولین شهرستان، بخش حمیل و دهیاری و شورای روستا اظهار کرد:  اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام رمضان با حضور 18 تیم از روستاهای سطح شهرستان در بخش مرکزی و بخش حمیل در زمین چمن مصنوعی روستای “گردنگاه قوچمی” از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و ایجاد وحدت و همدلی در بین روستاهای شهرستان عنوان کرد.

 

فینال این مسابقات مابین دو تیم باقرآباد و  قلعه هرسم عصر امروز پنج‌شنبه 1402/01/10 در زمین چمن مصنوعی روستای گردنگاه قوچمی واقع در بخش حمیل شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 این مسابقه در یک بازی حرفه‌ای و اخلاقی با برتری تیم باقرآباد با نتیجه 7 بر 2 به پایان رسید که با حضور مسئولین جام قهرمانی مسابقات همراه با هدایایی به تیم‌های اول و دوم اهداء گردید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد