فرماندار اسلام‌آبادغرب خبر داد:

بازدید بیش از 120 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309605
|
16:35 - 1402/01/15
نسخه چاپی
بازدید بیش از 120 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان اسلام‌آبادغرب
فرماندار اسلام‌آبادغرب از بازدید بیش از 120 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان اسلام‌آبادغرب از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا 14 فروردین 1402 با تشکیل کمیته های ده‌گانه متشکل از ادارات خدمات رسان خدمات شایان توجهی به مسافران نوروزی ارائه نمود.

 

فرماندار شهرستان عنوان کرد: در پایان روز چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۲ در اقامتگاه‌های رسمی شامل؛ هتل آپارتمان ،خانه معلم و مدارس و خانه مسافرها در سطح شهرستان و اقامتگاه های غیر رسمی نظیر؛ پارکها، بوستان‌ها و زائرسراها، 9454 نفر اسکان داشته‌اند. 

 

وی خاطرنشان کرد: تعداد بازدید کننده از جاذبه های تاریخی ،تفریحی و مذهبی و ودر مجموع ورود مسافر نوروزی به شهرستان تا پایان روز چهاردهم فروردین به تعداد 121.856 نفر رسید . که از این تعداد 39 هزار و 228 نفر از جاذبه های تاریخی شهرستان شامل سه بنای آتشکده پلنگرد، شیان و میلگه و بنای فیروزآباد دیدن داشتند و تعداد 63.409 نفر از جاذبه های طبیعی و مجتمع های گردشگری و همچنین تعداد 19.319  نفر از جاذبه های مذهبی شهرستان بازدید نمودند.

 

مهندس کرمی خاطرنشان کرد: احداث جاذبه دست ساز خانه‌سنتی، سفره هفت سین و برپایی سیاه چادرهای سنتی و پخت نان و شیرینی‌جات محلی در ورودی شهر اسلام آباد توسط هنرمندان با حمایت شهرداری، محیطی جذاب و آرام‌بخش برای مسافران نوروزی و شهروندان بومی فراهم آورد. 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها