به میزبانی کانون بسیج حقوقدانان ناحیه اسلام‌آبادغرب صورت گرفت:

برگزاری ضیافت افطاری برای خانواده زندانیان در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309626
|
19:59 - 1402/01/21
نسخه چاپی
برگزاری ضیافت افطاری برای خانواده زندانیان در اسلام‌آبادغرب+تصاویر
بیش از 250نفر از خانواده زندانیان شهرستان به میزبانی کانون بسیج حقوقدانان ناحیه اسلام‌آبادغرب بر سفره ضیافت افطار و شام نشستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت ماه مبارک رمضان شامگاه امروز ضیافت افطار و شام ویژه خانواده زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس دادگستری، دادستان، مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس زندان‌ اسلام‌آبادغرب، مقامات قضایی، جمعی از مسئولین و حامیان خانواده زندانیان در شهرستان در محل دادسرای اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در این آیین با اشاره به لزوم تقویت امور دینی و معنوی در خانواده زندانیان، از توجه کانون بسیج حقوقدانان شهرستان، سپاه اسلام‌آبادغرب و دستگاه قضایی شهرستان به این اقشار تقدیر و تشکر نمود.

امام‌جمعه اسلام‌آبادغرب با اشاره به فضیلت‌ شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، عنوان کر: اگر اهل بیت(ع) نبودند ما حتی نمی توانستیم با خدا راز و نیاز کنیم و دعا کنیم و اینها از گنجینه‌های دین مبین اسلام هستند.

وی عنوان کرد: در روز قیامت مردم به اسم رهبران‌شان فراخوانده می‌شوند و بابت اینها خداوند از ما سوال خواهد کرد که دنباله رو چه کسانی در دنیا بوده‌ایم.

در خاتمه این مراسم معنوی، نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام زمانی موسوی اقامه شد، سپس بیش از 250نفر از خانواده زندانیان شهرستان به میزبانی کانون بسیج حقوقدانان ناحیه اسلام‌آبادغرب بر سفره ضیافت افطار و شام نشستند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب