مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه:

روز قدس؛ روز بیداری اسلامی و نماد صف‌بندی حق و باطل است

کد خبر: 309644
|
14:48 - 1402/01/25
نسخه چاپی
روز قدس؛ روز بیداری اسلامی و نماد صف‌بندی حق و باطل است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: روز قدس، روز بیداری اسلامی و نماد صف‌بندی حق و باطل است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام والمسلمین حاج شمس‌الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در جمع مردم شهید پرور اسلام‌آبادغرب در مسجد جامع این شهر، با تقدیر از حضور باشکوه و حماسی مردم و مسئولین شهر شهیدان مرصاد در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: قدس (مسجد الاقصی) بعنوان قبله اول مسلمانان از قداست و جایگاه ویژه‌ای برای مسلمانان برخوردار است و در همین راستا امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری فرمودند، لذا حمایت از قدس یک وظیفه دینی و انسانی است.

 

وی با اشاره به اهداف تشکیل امپراطوری صهیونیزم( از نیل تا فرات) توسط غربی ها عنوان کرد: علاوه بر اهداف سیاسی تسلط بر منابع انرژی نفت و گاز کشور های منطقه یکی از اهداف آنها بود تا این رژیم نامشروع به منافع خود برسد و غربی ها نیز منابع انرژی کشورها را غارت کنند.

 

حجت الاسلام جلیلیان گفت: صهیونیسم و غربی ها در راستای حمایت از اهداف استکبار به دنبال تفرقه افکنی در کشورهای منطقه و به ویژه ایجاد شکاف های قومیتی در بین مردم بوده و هستند اما امروز در حالی روز قدس را برگزار می کنیم که نسل جوان و نوجوانی در سرزمین های اشغالی شکل گرفته که به دنبال سازش با اسرائیل نیستند به نوعی که در سال گذشته ۱۲ هزار عملیات بر علیه اسرائیل انجام شده است.

 

 

وی عنوان کرد: مسلح شدن کرانه باختری، تضعیف محور سازش، شکل‌گیری تظاهرات‌های پرشور ۱۰۰هزار الی 500 هزار نفری، تلاش ترکیه و سوریه برای رابطه دوستانه، رابطه دوستانه ایران و عربستان و صلح احتمالی یمن، همه از تحولات منطقه هستند که با محوریت جمهوری اسلامی برای تقویت محور مقاومت در حال انجام است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌خواستند محور مقاومت را تضعیف کنند اما امروز محور مقاومت قوی تر از قبل اسرائیل را محاصره کرده و گروه های مقاومت فلسطین، یمن، لبنان و ... با توانمندی نظامی پاسخ تعرضات اسرائیل را می‌دهند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) با اشاره به اینکه مهاجرت صهیونیست‌ها از اسرائیل نشان می‌دهد که وضعیت خوبی ندارند، بیان داشت: امام(ره) فرمود؛ اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود و مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و اخیراً نیز  رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام گفتند؛ ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند.

 

 

وی با بیان اینکه روز قدس نماد صف‌بندی حق و باطل است عنوان کرد: امام(ره) این نامگذاری را اعلام کردند تا فلسطین و قدس فراموش نشود و امروز روز قدس روز بیداری اسلامی برای همه ملت های مسلمان است و هر مسلمانی باید در قبال قدس احساس مسئولیت کند.

 

حجت الاسلام جلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا در منطقه راهبردهای مختلفی نظیر؛ قدرت سخت و نظامی، قدرت نرم و جنگ نیابتی، تحریم و جنگ اقتصادی را امتحان کرد که از هیچکدام نتیجه نگرفت و الحمدالله امروز موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: مردم نشان دادند که همواره پشتیبان جمهوری اسلامی هستند و مشت محکمی بر دهان دشمنان و اغتشاشگران زدند و مسئولین باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: دشمنان گرچه دست از دشمنی بر نمی‌دارند اما قدرت ملت بزرگ ایران را پذیرفته اند، دشمنان در اغتشاشات چند ماه گذشته با هجمه بر مقدسات و ارزش‌هایی نظیر «حجاب» می خواستند دو قطبی ایجاد کنند که با تدبیر حکیمانی رهبری و صبر ملت ایران نقشه آنها نقش بر آب شد.

 

وی گفت: برآورد دشمنان این است که ایران کشوری است که بیش از ۳۰ سال تحت شدیدترین تحریم‌ها بوده و امروز بر مشکلات خود پیروز شده و به پیشرفت‌های علمی بالایی در زمینه‌های مختلف رسیده است و این ملت تمدن بزرگ اسلامی را خواهد ساخت.

 

 

حجت الاسلام جلیلیان گفت: دشمنان می‌دانند قدرت اسرائیل در برابر ایران بسیار ناچیز است و ملت بزرگ ایران به رهبری امام خامنه‌ای در همه صحنه‌ها حضور دارند و مسئولین باید خادم این مردم وفادار به انقلاب باشند و آینده از آن ملت ایران است. 

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: از این چند سال گذشته درس بزرگی می گیریم که سازش با دشمن راهکار نیست بلکه مقاومت و مقابله با دشمن موجب آرامش و سربلندی ملت هاست و امروز می بینیم مردم فلسطین با موشک پاسخ تهدیدات اسرائیل را می دهند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها