امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهداست/دشمن با سلاح شبهه و شایعه بر علیه ملت ایران کار می‌کند

کد خبر: 309662
|
11:16 - 1402/01/30
نسخه چاپی
خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهداست/دشمن با سلاح شبهه و شایعه بر علیه ملت ایران کار می‌کند
امام جمعه اسلام‌آبادغرب در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی گفت: خدمت رسانی به مردم ادامه راه شهداست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام در اسلام‌‌آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: وصیت نامه شهدا دو نقطه اشتراک دارد که یکی مسئله ولایت فقیه و دیگری بحث حجاب است و بیش از هشت آیه در قرآن مجید درباره حجاب وجود دارد و حجاب واجب کفایی است که مراجع عظام تقلید هم برای حفظ حجاب فتوا داده‌اند.

امام جمعه شهرستان افزود: عده‌ای گمان می‌کنند؛ عزت، یعنی داشتن ایل و طایفه یا نزدیکی با فلان شخص و عکس انداختن با فلان نماینده یا وکیل است اما عزت ازآن خداوند است و هر کسی که بخواهد عزت خواهد داد.

 

وی عنوان کرد: آنچه را از افراد یا اشخاص با عناوین اعتباری دنیوی می‌شنویم، منشاء عزت نخواهد بود چه بسیار بودند افرادی که در انقلاب اسلامی مقام و عناوین زیادی داشتند اما پای آن‌ها لغزید و امروز چه ذلتی را از آن‌ها می‌بینیم.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب بیان کرد: امروز در داخل کشور کسانی هستند که خلاف امواج خروشان مردم در حال حرکت هستند این افراد در سطوح مختلف مردم نفوذ کرده و نقشه دشمن را عملیاتی می‌کنند، شبهه و شایعه از سلاح های آن‌ها هستند و ملت باید این افراد را بشناسند ملتی که عناصر نفوذی خود را نشناسد محکوم به شکست است و خداوند پیروزی را از آن مردمی می‌کند که در مسیر الهی عمل و حرکت کنند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تأکید کرد: امروز شهرستان اسلام آبادغرب محتاج توجه و بصیرت است و بنده از مسئولان، نخبگان، رؤسای ایلات و طوایف عاجزانه استدعا دارم که در ایام انتخابات موضع به حق نسبت به انتخاب فرد اصلح را اتخاذ کنند و خدا نگذرد از کسانی که انتخابات پولی و به رخ کشیدن ثروت را در این شهرستان پایه گذاری کردند.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مقتدر و مظلوم خواستارم چشم بینای مردم در ادارات باشند بسیاری از پروژه‌هایی که امروز در شهرستان آماده بهره‌برداری است به دلایل سیاسی به تعویق می‌افتد تا عده‌ای استفاده تبلیغاتی خود را از آن پروژه‌ها ببرند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: علف‌های هرزی که در برخی ادارات ریشه دوانده و باید خشکانده شود و دور انداخته شود و روحیه خدمت رسانی به مردم جایگزین آن شود و این ادامه راه شهداست و گرنه افرادی که به ملت خیانت می کنند با کارشان نام شهدا را خاموش می‌کنند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها