به مناسبت گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام؛

یادواره سردار شهید سیدمحمد حجازی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309663
|
13:06 - 1402/01/30
نسخه چاپی
یادواره سردار شهید سیدمحمد حجازی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر
یادواره سردار شهید سیدمحمد حجازی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، یادواره سردار شهید سیدمحمد حجازی به مناسبت گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام با حضور خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور، مسئولین، فرماندهان و نیروهای نظامی ارتش، سپاه و انتظامی شهرستان و آحاد و اقشار مختلف بسیج مردمی در مسجدجامع اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، ۱۲۸۳ شهید شهرستان و این شهید والامقام به مدعوین خیر مقدم گفت.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری درخصوص سردار پر افتخار، سردار سیدمحمد حجازی فرموده‌اند؛ عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ، و نیروئی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب، خلاصه‌ئی از شخصیت این مجاهد فی سبیل الله است.

فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: این شهید والامقام در طول خدمت خود در هر رده‌ای خدمت نموده است مایه خیر و برکت  و رشد و توسعه آن مجموعه بوده است و ایشان در سه مقطع حساس؛ مبارزات انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم حضور داشته و در مقطعی بعنوان جانشین فرماندهی سپاه قدس و همرزم با شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه های مقاومت نقش‌آفرینی‌های مهمی داشته است.

وی عنوان کرد: شهدا جان عزیز خود را فدا کردند تا مردم ما در امنیت و آرامش زندگی کنند.

سرهنگ یوسف‌وند با برشماری ویژگی‌های شاخص شهدا گفت: شهدای ما به تقوای الهی رسیده بودند و دارای سعه صدر عظیمی بودند و شهدا به‌دنبال دنیاطلبی نبودند بلکه به دنبال آخرت خود بودند و "ولایتمداری" و تأکید بر"حجاب" از مشترکات وصیت‌نامه شهداست، انشاءالله شهدا در آخرت شفیع ما باشند.

 

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب در این مراسم خدمت رسانی به مردم را ادامه راه شهدا دانست و گفت: دشمن با سلاح شبهه و شایعه بر علیه ملت ایران کار می‌کند (مشروح خبر اینجا)

 

در این مراسم نورانی که به همت فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب برگزار شد؛ پخش کلیپ سخنرانی مقام معظم رهبری، اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان بسیجی، رجزخوانی نونهال بسیجی و تجلیل از فعالان فرهنگی اجرا گردید.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها