به مناسبت هفته کار و کارگر

یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانجات در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309691
|
15:58 - 1402/02/10
نسخه چاپی
یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانجات در اسلام‌آبادغرب برگزار شد+تصاویر
به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانجات با حضور مسئولین، جمعی از کارگران و کارفرمایان شهرستان در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانجات با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیران ادارات، جمعی از کارگران و کارفرمایان شهرستان در مسجد اهل بیت (ع) اسلام‌آبادغرب برگزار شد. 

 

در ابتدای مراسم رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم گفت. 

 

بیژن رضایی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره و حمایت از کارگران گفت: کارگران ستون اقتصادی کشور هستند که کشور برای سرپا ماندن به این ستون‌های مستحکم نیازمند است.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر گفت: تقارن بسیار زیبایی است که سالروز گرامیداشت کارگران و فرهنگیان پشت سر هم قرار دارند چون نماد فرهنگ، معلم است و نماد اقتصاد کشور، کارگران هستند.(مشروح سخنرانیاینجا)

 

فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم با تبریک روز جهانی کارگر گفت: روز کارگر یک روز جهانی است که در کشورهای غربی کارگران برای بیان خواسته های خود دست به اعتراض می‌زنند اما این روز در کشور ما پاس داشته می شود که برگرفته از باورهای دینی و اسلامی است.

حمیدرضا کرمی افزود: سیاست دولت خدمتگزار در استانو شهرستان در راستای کاهش بیکاری و اشتغالزایی، حمایت از سرمایه‌گذاری است.

وی عنوان کرد: شهرستان اسلام آبادغرب  با توجه به پتانسیل هایی که دارد ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی غرب کشور را دارد و با وجود جوانان نخبه و تحصیل کرده این امر دور از انتظار نیست.

 

در این مراسم که به همت اداره تعاون، کار و رفاه  اجتماعی، حوزه بسیج کارگری و کارنجات و کارخانه قند اسلام‌آبادغرب برگزار شد؛ مداحی با نوای حاج علی اشرف سهیلی به این محفل نورانی حال و هوای خاصی بخشید و در خاتمه از کارگان و کارفرمایان نمونه تجلیل بعمل آمد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها