امام جمعه اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

قشر زحمتکش کارگران علاوه بر فعالیت اقتصادی در راه خدا مجاهدت کردند

کد خبر: 309692
|
15:03 - 1402/02/10
نسخه چاپی
قشر زحمتکش کارگران علاوه بر فعالیت اقتصادی در راه خدا مجاهدت کردند
امام جمعه اسلام آباد غرب در مراسم یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانجات گفت: وجود ۱۴ هزار شهید کارگر کشور نشانه این است که قشر زحمتکش علاوه بر فعالیت اقتصادی در راه خدا مجاهدت کردند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، امام جمعه اسلام آباد غرب در مراسم یادواره شهدای بسیج کارگران و کارخانجات با تبریک هفته کار و کارگر گفت: تقارن بسیار زیبایی است که سالروز گرامیداشت کارگران و فرهنگیان پشت سر هم قرار دارند چون نماد فرهنگ، معلم است و نماد اقتصاد کشور، کارگران هستند.

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: روایت های زیادی در خصوص کارگر هست و در پرداخت حقوق کارگر روایت های زیادی از پیامبر(ص) و دیگر اهل بیت(ع) وجود دارد و رهبر معظم انقلاب در خصوص مفاهیم کار و کارگر نیز حجت را بر ما تمام کردند.

 

وی افزود: به فرموده خداوند متعال فعالیت برخی از کارگران نظیر مجاهدت در راه خداست و وجود ۱۴ هزار شهید کارگر کشور نشانه این است که قشر زحمتکش علاوه بر فعالیت اقتصادی در راه خدا مجاهدت کردند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: اکنون شرایط کشور شرایط ویژه‌ای است و غربی‌ها با محوریت آمریکا شرارت‌هایی علیه کشور ما انجام دادند که یکی از جنایاتی که بر علیه ملت ایران انجام دادند؛ نزدیکترین تاریخ همین ۵ اردیبهشت سالروز واقعه طبس است. 

 

وی بیان داست جرم ملت ما این است که مردم ما نمی خواهند وابسته باشند و می خواهند روی پای خود بایستند و استقلال داشته باشند، البته جمهوری اسلامی ایران در حال صدور آرمان‌هاست و ما باید خودمان تلاش کنیم که به این آرمان ها برسیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی از کارفرمایان خواست که به اقامه نماز توجه ویژه داشته باشند و زمان و مکان مناسبی را برای این فریضه واجب در نظر بگیرند و توجه بیشتری به بحث نماز داشته باشند چون نماز نماد مسلمانان است و تقویت آن باعث خیر و برکت خواهد شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد