آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 309696
|
15:46 - 1402/02/11
نسخه چاپی
آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در اسلام‌آبادغرب+تصاویر
آیین گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب، جمعی از خانواده معظم شهدا، روحانیون، مسئولین، فرهنگیان و بسیجیان شهرستان در مجتمع غدیر شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری و 1283 شهید شهرستان، به مدعوین خیرمقدم گفت و اظهار کرد: شهید مطهری سال‌ها پیش بحث جهاد تبیین که مطالبه امروز مقام معظم رهبری است را به انجام رساند و به واسطه همین حق‌گویی و حق‌طلبی به شهادت رسید.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند عنوان کرد: آثار شهید مطهری حاکی از آن است که این شهید والامقام همواره ارزش های دین مبین اسلام و تفکر اسلامی را ترویج می‌دادند و به سختی با منحرفین گذشته و فعلی مبارزه می‌کردند و انشاءالله به برکت خون شهدا تفکرات ناب اسلامی در مراکز آموزشی، دانشگاهی و مدارس ما بیش از پیش گسترش یابد.

 

همسر شهید احمدی‌فرد (شهید مدافع حرم شهرستان) در این مراسم با اجرای قطعه شعری به‌یاد شهدا، هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه را گرامی داشت و گفت: با ترور شهید مطهری، اندیشه شهید مطهری نیز مظلوم‌تر شده وامروز شاهد هستیم بجای اندیشه شهید مطهری، نظریه‌های برخی دانشمندان غربی در دانشگاه‌های ما تدریس می شود که لازم است متولیان امر در این خصوص تجدیدنظر نمایند.

 

 

حجت‌الاسلام عبدی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، اظهار کرد: “شهید” از اسماء و صفات پروردگار است و مقام شهدا نزد پروردگار خیلی رفیع است و شهدا در محافل ما حضور پیدا می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: جوانان ما تشنه معنویات هستند و ما باید بتوانیم خالق‌مان را به خوبی به مردم معرفی کنیم و اگر چنین شود مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

 

 

حجت‌الاسلام عبدی گفت: شهید مطهری فرموده اند؛ استادی خوب است که اندیشیدن را به متربیان بیاموزد اما اکنون در دانشگاه‌های ما اندیشه‌های مختلف به دانشجویان آموزش داده می‌شود در حالی که ما باید نسل جوان‌مان را متفکر بار بیاوریم.

 

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تشریح شاخصه‌های شهید مطهری پرداخت و تأکید کرد: مربیان باید مثل مرزداران در مقابل ابلیس زمان( ماهواره، فضای مجازی و …) از مرز ایمان و عقیده پاسداری کنند.

 

در خاتمه این مراسم معنوی از خانواده معظم شهدا و جمعی از روحانیون، مربیان، متربیان و هادیان سیاسی شهرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد .

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد