به مناسبت گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت:

دیدار فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با مدیر آموزش و پرورش شهرستان

کد خبر: 309698
|
14:51 - 1402/02/12
نسخه چاپی
دیدار فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با مدیر آموزش و پرورش شهرستان
به مناسبت گرامیداشت مقام معلم فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیدار نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در هفته معلم، امروز فرمانده سپاه و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب با مدیر آموزش و پرورش و معاونین شهرستان دیدار نمودند.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به مشترکات سپاه و آموزش و پرورش در ارتباط با آموزش و مسائل مختلفی آموزشی بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان گفت:  آموزش و پرورش بخاطر ارتباط با نسل جدید و آینده‌سازان کشور مجموعه‌ای انسان‌ساز است که در این راستا باید برای آموزش سواد رسانه و آگاهی بخشی به والدین برنامه‌ریزی لازم اندیشیده شود.

 

حجت الاسلام مرادی  مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب با تبریک هفته ی معلم به تمامی فرهنگیان، بر آموزش‌های لازم در زمینه حجاب و عفاف بیش از پیش تأکید نمود و گفت: علاوه بر مدارس لازم است مسئولین شهرستان در بحث نصب المان‌های شهری توجه ویژه‌ای به بحث حجاب داشته باشند.

مجتبی عبدی مدیر آموزش و پرورش اسلام‌آبادغرب ضمن تقدیر از همراهی بسیج و سپاه در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، با گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تبریک گفت و ابراز امیدوراری کرد با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه ها باشیم.

 

 

در خاتمه این دیدار به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و معلمین زحمتکش شهرستان با اهدای لوح تقدیر به مدیر آموزش و پرورش و معاونین شهرستان توسط فرمانده سپاه و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

 

در حاشیه این دیدار فرمانده سپاه و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب از دفاتر بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان مستقر در اداره آموزش و پرورش بازدید بعمل آوردند و از زحمات این دو قشر پویا تقدیر نمودند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها