استاندار کرمانشاه:

گردشگری دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های مهم استان است

کد خبر: 309742
|
11:16 - 1402/02/27
نسخه چاپی
گردشگری دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های مهم استان است

به گزارش اسلام آباد خبر ،

استاندار کرمانشاه گفت: گردشگری دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغالزایی و شناسنامه هویتی استان کرمانشاه است.

 

محمد طيب صحرایی صبح چهارشنبه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در یادمان شهدای مرصاد برگزار شد اظهار کرد: استان کرمانشاه مجموعه‌ای از نیازمندی‌ها را دارد که باید از ظرفیت های فرهنگی استان استفاده بیشتری بشود و ساکنان استان کرمانشاه نسبت به مفاخر خود به اندازه کافی مطلع نیستند در حالی که تاریخ ما شناسنامه ما است.

 

وی در ادامه سخنانش  گفت : در استان کرمانشاه نقاط افتخار زیادی وجود دارد که مرصاد یکی از قله‌های افتخار آن است و صدها جوان برومند کشور در این نقطه به شهادت رسیدند.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یک برنامه عملیاتی روشن با محوریت شناسنامه و هویت استان کرمانشاه و محوریت جوانان نوجوانان در استان کرمانشاه تدارک دیده شود و برای روز ملی کرمانشاه و سالروز عملیات مرصاد به طور صحیح برگزار شود

 

صحرایی بیان کرد: یادمان مرصاد باید پنج برابر مساحت کنونی باشد و بتوان مرتبا مورد استفاده قرار گیرد و بحث گردشگری دفاع مقدس در اینجا رونق یابد و بنا طوری بازسازی و طراحی شود تا بتوان سال‌های متمادی از آن استفاده کنند و حتی رونق بین المللی پیدا کند.

 

استاندار کرمانشاه مطرح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال زایی در استان کرمانشاه بحث گردشگری است و گردشگری دفاع مقدس موضوع مهم این بحث است و مجموعه‌‌های متولی برنامه‌های درستی برای رونق و بهره‌برداری صحیح از یادمان مرصاد انجام دهند.

 

وی گفت: استان کرمانشاه اگر قرار باشد به تعبیر مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی باشد فضای کنونی کافی نیست و هر چه قدر می‌شود باید بهتر عمل کرد.

 

وی  در پایان گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده کنگره بزرگداشت شهدا در استان برگزار خواهد شد و فضای فکری کرمانشاه باید تا آن زمان آماده شود و مردم آهسته و پیوسته ظرفیت شهدا را درک کنند کنگره شهدا باید در دل مردم و مأنوس با مردم باشد و این کار فرهنگی باید به تدریج انجام شود

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد