با حضور مسئولین و علاقمندان به هنر نمایش/

اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 309754
|
20:24 - 1402/02/29
نسخه چاپی
اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب برگزار شد
اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور مسئولین و علاقمندان به هنر نمایش در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد عصر امروز جمعه با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، فرماندار شهرستان ، دبیر و داوران جشنواره ملی تئاتر مرصاد، رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان ، و علاقمندان به هنر نمایش در تالار فرهنگیان اسلام‌آبادغرب برگزار شد. 

 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد کرمانشاه گفت: مسئولین برای برگزاری باشکوه جشنواره مرصاد برنامه ریزی کنند. 

 

جمال برفی در این مراسم اظهار کرد: مرصاد نقطه عطفی است و نظام را از یک آزمون بزرگ بیرون آورد و خون‌ها ریخته شد تا کشور دچار بحران نشود و با خونی که در دروازه ایثار و شهادت ریخته شد اجازه داده نشد که قدم‌های ناپاک به آن سوی چهارزبر باز شود.

وی افزود: کاری که در سیزده دوره مرصاد انجام شده یک کار مقدس است و تمام کسانی که در مقابل این اتفاق بزرگ احساس وظیفه می کنند قطعاً در حال مجاهدت هستند. 

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد کرمانشاه خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های که توسط استاندار کرمانشاه انجام شده و ارتباطاتی که برقرار شده امیدواریم چهاردهمین دوره جشنواره در تقویم اجرایی وزارت ارشاد قرار گیرد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب با گرامی داشت یاد شهدای مرصاد از تمامی دست اندرکاران تقدیر و تشکر نمود و ضمن پوزش بابت کاستی ها و امکانات محدود شهرستان، از هنرمندان خواست سفیران پیام شهدای مرصاد در بلاد خود باشند 

 

در ابتدای مراسم مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن خیرمقدم به مدعوین، یاد شهدای انقلاب را گرامی داشت و از حامیان برگزاری این جشنواره و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تقدیر و تشکر نمود.

 

در خاتمه این مراسم از داوران و برگزیدگان سیزدهیمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد تجلیل بعمل آمد، همچنین به همه گروه‌های هنری شرکت کننده در این رویداد هنری لوح یادبود و تندیس جشنواره اهداء گردید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها