با حضور مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان

شورای اداری اسلام آبادغرب با محوریت برنامه ریزی مراسم رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد

کد خبر: 309768
|
16:20 - 1402/03/02
نسخه چاپی
شورای اداری اسلام آبادغرب با محوریت برنامه ریزی مراسم رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد
شورای اداری اسلام آبادغرب با حضور مدیران و با محوریت برنامه ریزی مراسم رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، شورای اداری اسلام آبادغرب با حضور مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان امروز با محوریت برنامه ریزی مراسم رحلت امام خمینی(ره) در سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس عملیات آزادسازی خرمشهر است و شهدای گرانقدری در این عملیات تقدیم انقلاب شده و ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم. 

وی در خصوص گرامی‌داشت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام در قلب مردم ما جای دارد و خیلی از بزرگان و ریش سفیدان منطقه هنوز به روح امام سوگند یاد می‌کنند که این نشان دهنده باور عمیق و قلبی مردم به بنیانگذار جمهوری اسلامی می باشد لذا ما باید کار فرهنگی و اعتقادی انجام دهیم که نسل جوان ما با تفکر امام خمینی و شهدای بزرگی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی آشنا شوند.

 

 

 وی افزود: نسل جوان ما نسلی معتقد و پویاست و ما وظیفه داریم سیره امام و شهدا را برای نسل جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان با گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس و فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: مدیران باید پیش‌قراول کارهای فرهنگی باشند و اگر ما آغازگر کارهای فرهنگی باشیم مردم دنباله‌رو این کار خواهند بود و گوی سبقت را از مسئولین می ربایند.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس، فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت. وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) ویژگی های بزرگ انسانی را در مردم شکوفا کرد و بعد از انقلاب شاهد پیشرفت های بزرگی در زمینه های مختلف علمی دفاعی و ... شدیم و بعد از آن مقام معظم رهبری این راه پر برکت را ادامه دادند و هر جایی مسئولین ما در این راه قدم برداشتند موفق بوده‌ایم و در هر جایی مسئولین ما از این راه انحراف داشته‌اند دچار عقب افتادگی و مشکلات شده‌ایم.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب گفت مقام معظم رهبری بارها در خصوص تحریف امام تذکر داده‌اند که مسیر امام؛ عدم سازش با غرب، فرهنگ دینی و باورهای عمیق ارزشهای دین مبین اسلام است و ما نسبت به امام(ره) و شهدا وظیفه داریم و باید باورهای دینی نسل جدید تقویت شود.

وی با اشاره به دهه کرامت و برنامه های عفاف و حجاب و تذکر لسانی گفت در این برهه از زمان که دشمن به بهانه حجاب می خواهد جامعه ما را دچار چالش کند همه ما باید پای کار باشیم الحمدالله در این منطقه مردم اصیل از ایلات و اقوام ارزشی منطقه به اصول اعتقادی خود پایبند هستند و نباید اجازه داد افرادی که تحت تاثیر شبکه های اجتماعی و معاندین هستند چهره فرهنگی و ارزشی منطقه را خدشه دار کنند.

 

در این جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای بیت المقدس و مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان و همچنین اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد امام خمینی در قالب کمیته های مختلف فرهنگی، ترابری، بهداشت، تغذیه، مبلغین، تبلیغات و رسانه صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد