به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفت؛

افتتاح طرح آبرسانی به حومه جنوبی اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد+تصاویر

کد خبر: 309770
|
12:55 - 1402/03/03
نسخه چاپی
افتتاح طرح آبرسانی به حومه جنوبی اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد+تصاویر
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر طرح آبرسانی به حومه جنوبی اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین افتتاح طرح آبرسانی به حومه جنوبی اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، فرماندار اسلام‌آبادغرب، فرماندهی و مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام‌آبادغرب جمعی از مدیران شهرستان، شوراها، دهیار و اهالی روستای امیرآباد برگزار شد.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و خیرمقدم به مدعوین و مسئولین اظهار کرد: طرح آبرسانی به حومه جنوبی اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد  به همراه طرح آبرسانی به مجتمع تراب شامل 25 روستای دیگر در گام اول کمتر از یک سال به همت بسیج سازندگی و آبفای استان و شهرستان در این روز عزیز افتتاح می شود.

وی افزود: با افتتاح این طرح جهاد آبرسانی بیش از 12 هزار نفر از مردم حومه جنوبی و روستای امیرآباد از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس، خدمت رسانی بهمردم را تداوم راه شهدا دانست و گفت: جهاد آبرسانی یکی از خدمات نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است که به همت بسیج سازندگی سپاه و آبفای استان در حال انجام است.

 

دکتر داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به لزوم آبرسانی به روستاها در راستای اشتغالزایی روستایی و توسعه روستاها گفت: در راستای رفع تنش آبی در بیش از 600 روستای استان کرمانشاه اقدامات ارزشمندی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه، بسیج سازندگی سپاه و آبفای استان انجام شده است.

دکتر دواودی در این مراسم ضمن عذرخواهی از مردم از صبر و حوصله مردم منطقه و از تلاش بسیج سازندگی سپاه و آبفای شهرستان، فرماندار و نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس و از همکاری کلیه مسئولین تقدیر و تشکر نمود.

 

گفتنی ست؛ این طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در سال 1401 آغاز شده و بیش از 3 هزار خانوار شامل 12 هزار نفر ازجمعیت حومه جنوبی شهر اسلام‌آبادغرب و روستای امیرآباد را تحت پوشش قرار می‌دهد.عملیات اجرایی طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، 2 کیلومتر لوله گذاری و خط انتقال آب، احداث یک باب مخزن 400 متر مکعبی، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، نصب ترانس و برق رسانی به طول 400 متر می باشد.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد