فرماندار اسلام‌آبادغرب:

رشادت های جوانان و نوجوانان انقلابی ایران از 15 خرداد 42 آغاز شده و هنوز ادامه دارد

کد خبر: 309825
|
17:45 - 1402/03/15
نسخه چاپی
رشادت های جوانان و نوجوانان انقلابی ایران از 15 خرداد 42 آغاز شده و هنوز ادامه دارد
فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: رشادت های جوانان و نوجوانان انقلابی ایران از 15 خرداد 1342 آغاز شده و این جوش و خروش هنوز ادامه دارد و مردم فهیم و انقلابی در همه عرصه ها حضور دارند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب در جمع مردم عزادار بنیانگذار انقلاب اسلامی با تسلیت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم ادامه دهنده سیره و روش امام و شهدا باشیم و آنچه که امام(ره) فرموده‌اند را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

 

وی با گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد، اظهار کرد: قیام خونین 15 خرداد سال 42 که به فرموده امام راحل نقطه عطفی در تاریخ ایران وآغاز انقلاب می باشد امام خمینی در آن سال در مدرسه فیضیه قم به سخنرانی قاطع و محکم بر علیه جنایت های شاه ایران پرداخت که منجر به دستگیری امام خمینی توسط ساواک شد.

 

حمیدرضا کرمی  با اشاره به تاریخچه قیام 15 خرداد خاطرنشان کرد: مردم انقلابی شهرهای ورامین، تهران و قم  با اعتراض به دستگیری امام(ره) بر علیه سیاست های غلط دولت اسدالله علم تظاهراتی به راه انداختند که مورد حمله ماموران رژیم شاهنشاهی  قرار گرفتند و مردم را به خاک و خون کشیدند.

 

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب امام خمینی روز 15 خرداد را به یاد قیام خونین 15 خرداد 1342 تعطیل رسمی اعلام کرد و در تقویم جمهوری اسلامی قرار گرفت.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: رشادت های جوانان و نوجوانان انقلابی ایران از 15 خرداد 1342 آغاز شده و این جوش و خروش هنوز ادامه دارد و مردم فهیم و انقلابی در همه عرصه ها حضور دارند و ما باید این مهم را تبیین کنیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد