جانشین فرماندهی سپاه اسلام‌آبادغرب:

یکی از راه‌های مبارزه با جنگ شناختی افزایش سواد رسانه‌ای مردم است

کد خبر: 309836
|
16:13 - 1402/03/18
نسخه چاپی
یکی از راه‌های مبارزه با جنگ شناختی افزایش سواد رسانه‌ای مردم است
جانشین فرماندهی سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: خبرنگاران پیشقراولان جنگ نرم هستند و یکی از راه‌های مبارزه با جنگ شناختی افزایش سواد رسانه‌ای مردم است

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه هم اندیشی و هیئت اندیشه ورزان کانون بسیج رسانه اسلام آباد غرب با حضور سرهنگ میرزایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ میرزایی در این جلسه گفت: در جنگ نرم خبرنگاران پیشقراولان جبهه هستند و جبهه مقابل صبر بسیار زیادی برای پیشبرد اهداف خود دارد و تکرار یک دروغ باعث باورپذیری آن توسط مردم می‌شود همانطور که با کوبیدن چند بار بر روی یک میخ آن میخ بیشتر بر دیوار فرو خواهد رفت و روشنگری برنامه‌های دشمن لازم است.

 

وی افزود: خروجی هیئت اندیشه ورزان باید مطالبه‌گری از مسئولین باشد و فساد اشخاص در نظام را نباید به خود نظام و اصل نظام ربط داد و تلاش رسانه‌ای دشمن هم در خدشه وارد کردن به خود نظام و اصل ولایت فقیه است.

 

سرهنگ میرزایی اظهار کرد: ایران در تمامی ابعاد تحریم است و تنها در بعد ابزارهای رسانه‌ای نه تنها تحریم نیست بلکه مردم ایران تامین هم می‌شوند و این موضوع برای تاثیر بر افکار عمومی و سوء استفاده از اطلاعات مردم است.

 

در این جلسه اصحاب رسانه به بیان مطالبات و انتقادات خود در خصوص وضعیت حاکم بر شهرستان پرداختند.

 

 

انتهای پیام/ 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد