ایران 6 – افغانستان یک؛

فوتبال جام کافا| لشکرکشی ستاره‌ها برای برد افغان‌های بی‌ستاره!

کد خبر: 309856
|
21:25 - 1402/03/23
نسخه چاپی
فوتبال جام کافا| لشکرکشی ستاره‌ها برای برد افغان‌های بی‌ستاره!
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت جام کافا مقابل افغانستان به یک پیروزی قاطعانه دست یافت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تورنمنت جام کافا برای تیم ملی ایران با بازی با افغانستان آغاز شد. در حالیکه بقیه رقبای آسیایی با تیم های بزرگ دنیا بازی دوستانه برگزار کردند، تیم ایران ترجیح داد در تورنمنت بی خاصیت و بی کیفیت کافا به میدان برود و عجیب اینکه امیر قلعه نویی برای بازی با همسایه شرقی، تمامی لژیونرهای ریز و درشت خود را به میدان فرستاد.

تیمی که درگیر جنگ و اختلافات داخلی با حاکمیت طالبان است و رتبه سه رقمی در رنکینگ فیفا دارد و برای این مسابقات 7 تن از بازیکنان اصلی خود را نیاورده اما ما با ترکیب اصلی و حضور تمامی لژیونرها به کافا رفته ایم!

با این شرایط ایران طبق پیش بینی ها با حضور لژیونرهایش بازی را از همان دقیقه نخست در دست گرفت و توپ را به زمین حریف برد تا بازی کاملا یک نیمه دنبال شود. نتیجه طبق انتظار گلباران حریف بود تا با برتری قاطع 4 گله به رختکن برویم.

در نیمه دوم هم همین مسیر ادامه یافت. ایران تیم برتر بود و دروازه حریف را به توپ بست اما در مقابل یک گل زیبا هم خورد تا در نهایت با ۶ گل برابر افغانستان بی‌ستاره پیروز شود.

طارمی بهترین بازیکن زمین شد

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران با به ثمر رساندن سه گل در دیدار برابر افغانستان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

ایران ۶
گل ها: سردار آزمون (20)، مهدی طارمی (21، 28-پنالتی، 51)، علیرضا جهانبخش (45)، رضا اسدی (67)

افغانستان 1
گل: فرشاد نور (57)

 

ایران
پیام نیازمند، احسان حاج صفی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون، مهدی طارمی
سرمربی: امیر قلعه نویی

افغانستان
فیصل حمیدی، فرزاد عطایی، محبوب حنیفی، امان‌الله سرداری، فرشاد نور، مسیر سمندری، باسط مشتاق، علی باسط، تائوفی اسکندری، یاما شرزاد، امید ‌موسوی
سرمربی: عبدالله المطیری

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب