ازبکستان صفر – ایران ۱؛

فوتبال جام کافا| رام کردن شیرهای تاشکند در خانه/ سردار قهرمانی!

کد خبر: 309874
|
21:51 - 1402/03/30
نسخه چاپی
فوتبال جام کافا| رام کردن شیرهای تاشکند در خانه/ سردار قهرمانی!
تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در فینال جام کافا شکست داد و قهرمان شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فینال جام کافا یک بازی عجیب بود. تقابل با ازبکستان چغر و بدبدن که در ورزشگاه خانگی و پیش چشم تماشاگران حریف مهمترین و جدیترین بازی تیم ملی در این تورنمنت بی کیفیت بود تا سرانجام خود را در برابر یک حریف نسبتا جدی محک بزند.

دو تیم برای قهرمانی در همین جام بی اهمیت برنامه داشتند از همین رو با بهترین ترکیب خود و حضور تمامی ستاره ها در زمین حاضر شده بودند. بازی با برتری و حملات میزبان آغاز شد و یک برخورد شدید در همان دقایق ابتدایی بازی سبب شد تا ایران بیرانوند گلر اصلی خود را از دست بدهد. با این تعویض اجباری و شوک حاصله باز هم این اربکستان بود که تیم برتر بود اما برتری ازبک ها به موقعیت جدی ختم نشد.

از دقایق میانی نیمه نخست ایران آرام آرام جلو آمد تا بازی متعادل تر شود اما در همین دقایق مهمترین موقعیت نیمه نخست خلق شد و ازبک ها در یک ضدحمله برق آسا تیر دروازه نیازمند را لرزاندند تا دروازه ایران به سختی تهدید شود. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

ایران که در نیمه نخست زیر سایه حریف بود، نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و مزد این برتری را با گل گرفت. بعد از این گل زودهنگام میزبان که نمی‌خواست پیش چشم تماشاگرانش بازنده باشد، جلو کشید و ایران را تحت فشار قرار داد اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم و بازی بسته ایران این اجازه را نداد تا ایران با همان یک گل حریف را شکست داده و قهرمان جام بی کیفیت کافا شود.


ازبکستان صفر
گل:-

ایران ۱
گل: سردار آزمون (۴۸)


ازبکستان
یوسوپوف، علی‌جان‌اف، سایفی‌اف، شوکوروف، خامروبکوف، ماشاریپوف، اورونوف، نصرولائف، اشمورودوف، عبدالله‌اف و الدور شوموردوف
سرمربی: سرکو کاتانچ

ایران
علیرضا بیرانوند (6- پیام نیازمند)، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی، سردار آزمون
سرمربی: امیر قلعه نویی

    آخرین مطالب