سردار رادان:

ماندن در میدان جنگ شناختی هنر می‌خواهد

کد خبر: 309876
|
21:57 - 1402/03/30
نسخه چاپی
ماندن در میدان جنگ شناختی هنر می‌خواهد
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: انقلابی و ولایی بودن خوب است اما انقلابی ماندن و ولایی ماندن مهم‌تر است و جنگ امروز جنگ شناختی است و در میدان ماندن هنر می‌خواهد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  راه دانا؛  سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده‌هان جدید و قدیم انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان یادآور حادثه‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری است که شروع حکومت نظامی برای شروع انقلاب اسلامی، شهدای دوران درگیری‌ها، حضور پرشور رزمندگان و تشکیلات پشتیبانی را یادآوری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انقلابیون در راستای دفاع از انقلاب، انقلابی‌گری می‌کنند، افزود: البته انقلابی و ولایی بودن خوب است اما انقلابی ماندن و ولایی ماندن مهم‌تر است و جنگ امروز جنگ شناختی است و در میدان ماندن هنر می‌خواهد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس توپ، تانک و سنگر بود اما جنگ شناختی به این صورت نبود پس اگر آن موقع انقلابی و ولایی بودیم خوب بود اما امروز انقلابی و ولایی ماندن هنر است و فردا هنری بزرگتر است.

 رادان با بیان اینکه از اول انقلاب امتی بودیم که امامت داشتیم، گفت: اکنون این سوال پیش روی ما قرار دارد که اگر حاصل چهل ساله گذشته تا به امروز گویای پیروزی بوده که بوده در این فاصله باقی مانده تا آینده آیا دستاوردهای جدیدی خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی کل کشور خاطر نشان کرد: در واقع در مسیری قرار داریم که باید خمودگی را کنار بگذاریم و عزم و اراده قوی داشته باشیم و اقتدا کنیم به راه شهدا که چه طور می‌توانیم دِین رفقای شهیدمان را ادا کنیم.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های سردار محمد رضا میرحیدری در مدت سه سال فرماندهی انتظامی استان اصفهان سردار حمید علینقیان‌پور به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان معرفی شد.

  •  

    آخرین مطالب