امام جمعه اسلا‌م‌آبادغرب:

باید تمام توان خود را بگذاریم تا غدیر را به پایه اربعین برسانیم/حمایت قاطع از استاندار "معلم" و مجاهد در برابر مهندسی انتخابات برخی نمایندگان مجلس

کد خبر: 309904
|
16:01 - 1402/04/09
نسخه چاپی
باید تمام توان خود را بگذاریم تا غدیر را به پایه اربعین برسانیم/حمایت قاطع از استاندار "معلم" و مجاهد در برابر مهندسی انتخابات برخی نمایندگان مجلس
امام جمعه اسلا‌م‌آبادغرب گفت: باید تمام توان خود را بگذاریم تا غدیر را به پایه اربعین برسانیم

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح‌الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در  خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با تبریک اعیاد ماه ذی‌الحجه گفت: ماه ذی‌الحجه مملو از فضائل امیرالمومنین و مناقب این بزرگواراست.

 

وی اظهار کرد: اگر باید مجالس‌مان را به ذکر مناقب امیرالمومنین تبرک کنیم و فقط جای این مساجد و هیئات نیست و ما باید مجالس خانگی را با ذکر امیرالمومنین علی(ع) پر رنگ کنیم چون موهبت امام علی(ع) سپر آتش جهنم است و این عشق به اهل بیت(ع) را علاوه بر اعتقاد قلبی باید بر زبان بیاوریم و با جان و دل تبلیغ کنیم.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب بیان داشت: ما باید تمام توان خود را بگذاریم تا غدیر را به پایه اربعین برسانیم، خطبا داد سخن در بیاورند، مردم و خیرین پای کار بیایند، ادارات و ارگان‌های دولتی و غیردولتی زیرساخت‌ها را فراهم کنند و انشاءالله خداوند متعال ما را یاری خواهد کرد.

 

وی افزود: واقعه عظیم غدیرخم و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ابتر نخواهد ماند و منتهی به ظهور حضرت حجت(عج) خواهد شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به اهانت و قرآن سوزی در کشور سوئد به بهانه آزادی بیان گفت: این رویداد باعث جریحه دارد شدن قلوب تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان شد و این اقدام بی‌شرمانه را محکوم می‌کنیم و از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم به نظر و عقیده بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان احترام بگذارند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قضات و کارکنان این دستگاه به مناسبت هفته قوه قضائیه، عنوان کرد: این رهنمودها از بحث سند تحول قوه قضائیه تا وظایف قضات و بحث تکریم ارباب رجوع از موضوعات مهم و مطالبات مردمی است.

 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: در هفته گذشته شاهد بودیم که یکی از استثنائات مجلس انقلابی با سوءاستفاده از تریبون مجلس نطقی را برعلیه استاندار کرمانشاه مطرح کردند و ما از وزیر کشور می خواهیم که حمایت قاطع و قانونی خود را از استاندار استان کرمانشاه که یکی از پاک‌دست‌ترین، مومن‌ترین و انقلابی‌ترین استاندرانی است که این استان به چشم خود دیده است اعلام نمایند و مردم عزیز بدون تعلق خاطر به هیچ شخص یا حزبی، حمایت خود را از خادمین خود خواهند داشت.

 

وی افزود: اینکه برخی از نمایندگان مجلس باید از این تریبون مجلس که متعلق به مردم است و باید مشکلات و دردهای مردم در آن بیان شود، برای منافع انتخاباتی خود از آن استفاده می‌کنند، واقعا" این زیبنده این مردم و مجلس انقلابی نیست و این توهین‌ها به جامعه فرهنگیان و معلمین ما شایسته نیست چرا که برای ما ملت ما بزرگترین افتخار این است که شیهد رجایی را بعنوان یک "معلم" به ریاست جمهوری انتخاب کردند.

 

وی اضافه نمود: این چه طرز صحبت کردن است که می‌گویید، فلانی را از مدیر یک مدرسه بعنوان استاندار گذاشته‌اند؟! بلانسبت بازاریان عزیز مگر نداشته‌ایم که فلانی قیرفروش یا بازاری بود با تضییع حقوق مردم و رقبا با خرید رأی به مجلس راه یافتند و امروز که مردم از آنها روی‌گردان شده‌اند و نمی‌توانند افکار عمومی را به نفع خود مهندسی کنند چنین حرف‌هایی می‌زنند که از روی صداقت نیست و ما حمایت قاطع خود را از استاندار انقلابی، معلم و مجاهد داریم و به برخی کج اندیشان توصیه می‌کنیم که بابت انتصابات فامیلی و ترک فعل‌ها توبه کنند و در فرصت کوتاه باقیمانده به مردم خدمت کنند.

 

زمانی موسوی گفت: اقداماتی نظیر بازگشایی مرز شوشمی بعد از 40 سال با کشور عراق فرصت گرانبهایی برای برادران اهل سنت ما در شهرستان پاوه است که توسط دولت سیزدهم و با تلاش استاندار انقلابی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در استان کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: در چند ماه گذشته قرار بود 11 استان زاگرس نشین نشستی با ایشان داشته باشند و بعضی‌ها نباید حضور ایشان را به اسم خودشان مصادره کنند، این در راستای کاشت یک میلیارد نهال از سوی رهبری در سراسر کشور می باشد.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب تصریح کرد: مردم عزیز تا اختلافات میان منابع طبیعی و زمین‌های زراعی برطرف نشده و دستور کشت قانونی داده نشود به هیچ عنوان کشت نکنند چرا که سال گذشته آقای بخشی‌پور نماینده محترم شهرستان توصیه کرده بودند و از جانب خودشان که خود را مجسمه قانون تجسم کرده بودند و دستور دادند مردم بکارید به عهده من!  در حالی‌که سند این زمین‌ها به نام منابع طبیعی است و هنوز حل اختلاف آنها برطرف نشده است که این مورد موجب به زحمت افتادن مردم در دادگاه و پاسگاه شده است اما بازهم در چند روز گذشته نماینده شهرستان این حرف‌ها را زده‌اند و ما از شورای نگهبان می‌خواهیم اینها را لحاظ کنند و متأسفانه این مصاحبه ها در صدا و سیما رسانه‌ای شد و باید بیشتر دقت شود که منافع مردم به خطر نیندازیم.

 

وی افزود: بهتر است نماینده مردم مشکلات مردم را درخصوص معادن شهرستان برطرف کنند و زیاده‌خواهی برخی معادن و تجاوزهایی که به اسم شهدا به عرصه منابع طبیعی دارند را برطرف کنند. 

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی در ارتباط با واحدهای تولیدی گفت: شهرستان اسلام‌آبادغرب شهر ظرفیت‌هاست و یکی از این ظرفیت‌ها مدیران توانمند در شهرستان و کشور است که متأسفانه واحدهای تولیدی وجود دارند که با 5 تا 10 میلیارد تومان می توانستند راه بیفتند و اشتغالزایی ایجاد شود اما متأسفانه هیچ تسهیلاتی موجود نیست و از طرفی مردم با آلودگی‌ها مواجه هستند و انتظار است مسئولین مشکل واحدهای تولید را حل کنند.

 

انتهای خبر/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد