فرماندار اسلام‌آبادغرب خبر داد:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 309987
|
17:13 - 1402/05/02
نسخه چاپی
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در اسلام‌آبادغرب
فرماندار اسلام‌آبادغرب از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد در اسلام‌آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی ورزش و جوانان شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: "اسلام‌آبادغرب" در حوزه فرهنگی، ورزشی به یک جهش نیاز دارد چون در چند سال گذشته بخاطر بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی برنامه مهمی در شهرستان اجرا نشده است.

 

 وی افزود: انتظار است علاوه بر دستگاه‌های متولی، همه دستگاه‌های فرهنگی، ورزشی پای کار بیایند چرا که هر چه قدر در این عرصه کار شود آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

 

وی با تقدیر از مدیر و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخاطر اجرای برنامه‌های خوب و ارزشمند در زمینه عفاف و حجاب، جشنواره تئاتر ملی مرصاد و آواهای ماندگار، نیاز این این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب با تأکید بر حمایت از ورزش و روزشکاران شهرستان، گفت: از مدیران شهرستان می‌خواهم حتما" از مراکز ورزشی شهرستان بازدید داشته باشند و حتما ورزشکاران را مورد محبت و تشویق قرار دهند چون این قشر عزیز هیچ انتظاری از ما ندارند و یک خداقوت گفتن و ابراز محبت برای جوانان خیلی ارزشمند است.

 

وی عنوان کرد: کار کردن در زمینه ورزش به هیچ عنوان برای ما هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که اگر محیط‌های ورزشی ما شلوغ شود حتما" دیگر محیط‌های آسیب‌پذیر ما خلوت‌تر خواهد شد و موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی می شود.

 

مهندس کرمی در این گفتگو از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم با اهدای جوایز نفیس خبر داد.

 

وی افزود: در برنامه‌های ورزشی باید سعی شود علاوه بر شور و نشاط اجتماعی پیوست فرهنگی لحاظ شود و ضمن رعایت شئونات فرهنگی، حرمت ماه محرم  حفظ شود.

 

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ما باید اسطوره‌ها و قهرمانان خود را به مناسبت‌های مختلف حتی ورزشی به نسل جوان معرفی کنیم.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: با حمایت دولت خدمتگزار آیت‌الله رئیسی، تلاش مدیران شهرستان و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس کارهای بزرگی در حال انجام است و خدمات خوب و کم سابقه‌ای در زمینه‌های مختلف صورت گرفته که مدیران باید این اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

 

وی افزود: در حوزه ورزش 20 مورد زمین چمن مصنوعی در شهرستان کلنگ‌زنی  شده که 6 مورد آن به بهره‌برداری رسیده است.

 

حمیدرضا کرمی تأکید کرد: مدیران شهرستان از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما استفاده کنند و خدمات دولت و نظام را به مردم گزارش دهند قطعا" این اطلاع رسانی موجب امیدواری مردم و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب