گزارش/

استاندار بخواند؛ وضعیت اطلاع‌رسانی فشل برخی فرمانداری‌های استان کرمانشاه!

کد خبر: 310013
|
17:25 - 1402/05/12
نسخه چاپی
استاندار بخواند؛ وضعیت اطلاع‌رسانی فشل برخی فرمانداری‌های استان کرمانشاه!
وضعیت اطلاع‌رسانی فشل برخی فرمانداری‌های استان کرمانشاه در آستانه دو رویداد بزرگ اربعین حسینی و انتخابات مجلس به هیچ وجه زیبنده سینه ستبر ایران اسلامی نمی‌باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، وضعیت اطلاع‌رسانی فشل برخی فرمانداری‌های استان کرمانشاه در آستانه دو رویداد بزرگ اربعین حسینی و انتخابات مجلس به هیچ وجه زیبنده سینه ستبر ایران اسلامی نمی‌باشد. 

ظاهراً مدیران اطلاع‌رسانی دولت در استان به این امر بسنده کرده‌اند که لینک اخبار اربعین و انتخابات را در صفحه تارنمای استانداری قرار دهند و شهرستان‌ها را بدون هیچ نظارتی ر‌ها کرده‌اند. 



جای بسی سؤال است؟ آیا استاندار کرمانشاه از این وضعیت نامناسب اطلاع‌رسانی اطلاع دارد؟! آیا مدیر روابط عمومی استانداری کرمانشاه از اوضاع فشل اطلاع‌رسانی فرمانداری‌ها اطلاع دارد و به مدیران ارشد گزارش نموده است؟ 



اگر مسئولین اطلاع دارند و کاری نکرده‌اند که باید گفت؛ وا اسفا…، اگر مسئولین مربوطه از این ترک فعل‌ها و احتکار اخبار‌امیدبخش دولت و نظام اسلامی اطلاع ندارند که بازهم جای بسی تأسف است! 



در آستانه روز خبرنگار ذکر این نکته خالی از لطف نیست گرچه مشروح آن گزارش مفصل دیگری را می‌طلبد و آن اینکه؛ به همان اندازه که برخی مسئولین روابط‌عمومی فرمانداری‌ها در انعکاس اخبار دولت ضعیف عمل می‌کنند، نداشتن سواد رسانه و عدم بکارگیری روش‌های جدید تولید محتوا در انعکاس اخبار به مردم در برخی مدیران دولتی مرکز و شهرستان‌های استان مشهود است و این ضعف سواد رسانه برخی از مدیران منصوب شده دولت آیت‌الله رئیسی و بقایای دیگر دولت‌ها در دولت سیزدهم برای عدم انعکاس اخبار دولت به شدت با رویه آزادی بیان و رفتار رئیس دولت مغایرت دارد و باید این درد درمان شود. 



ضرورت دارد در این گزارش اهمیت “جهاد تبیین” را به مدیران ارشد دولت سیزدهم در استان کرمانشاه یادآوری نماییم؛ 



از نظر مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) جهاد تبیین، مهم‌ترین عرصه جهاد است؛ زیرا اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی‌زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند. از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگان بیان کرد. 



«تبیین» یکی از کار‌های بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است، به همین علت رهبر معظم انقلاب بار‌ها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند؛ اما شرایط فعلی جامعه باعث شده تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کند؛ به همین خاطر رهبر معظم انقلاب در سخنرانی پاییز ۱۴۰۰ به آن تأکید مضاعف کردند و از آن زمان کلیدواژه <<جهاد تبیین>> وارد جامعه انقلابی ایران شد. 



بی توجهی متولیان امر به انتشار و انعکاس اخبار‌امیدبخش دولت بعنوان بخشی از جهاد تبیین، نابخشودنی است که اگر این مهم صورت گیرد بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب موجب‌ امیدواری مردم و دوستداران انقلاب و نا‌امیدی دشمنان خواهد شد. 



علاوه بر این اخیراً حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جلسه هیأت دولت گفت: تبیین مواضع دولت امر مهمی است و باید در این خصوص اطلاع‌رسانی انجام شود. 



با وجود تأکیدات رئیس دولت، مسئولین محترمی که در این رابطه کوتاهی کرده‌اند باید پاسخگو باشند و ضمن جبران کاستی‌ها از مردم شریف و شهیدپرور شهرستان‌های استان و مرکز کرمانشاه عذرخواهی نمایند. 



در این گزارش مستند، تصاویر تارنمای خبری فرمانداری‌های استان کرمانشاه به نمایش گذاشته می‌شود که خود سندی گویا از مطالب فوق‌الذکر است. 



تاریخ آخرین اخبار درج شده در برخی از این تارنماهامربوط به چندماه گذشته و بعضاً سال گذشته می‌باشد، البته برخی فرمانداری شهرستان‌ها در این امر پیشرو بوده و تارنمای آن‌ها بروز می‌باشند که گرچه جای کار بیشتری هم دارد اما با تقدیر از این عزیزان برای انعکاس زحمات‌ایشان تصاویر تارنمای شهرستان متبوع‌ایشان نیز درج گردیده است. 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

    آخرین مطالب