مدیر کل سیاسی استانداری کرمانشاه خبر داد:

پیش‌ثبت‌نام 250 نامزد انتخابات مجلس در کرمانشاه

کد خبر: 310033
|
18:12 - 1402/05/19
نسخه چاپی
پیش‌ثبت‌نام 250 نامزد انتخابات مجلس در کرمانشاه
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: 257 نامزد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام اقدام کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  مهدی شکیبا‌مهر در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز شانزدهم مرداد در سامانه مربوطه آغاز شده و طی پنج روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی روزهای اول و دوم انجام پیش‌ثبت‌نام در سطح کشور 13 هزار و 916 نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند که این آمار در استان کرمانشاه در روز نخست 133 نفر و در روز دوم 124 نفر بوده است.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از هشت صبح تا ساعت 18 با مراجعه به سامانه اینترنتی پیش‌ثبت‌نام وزارت کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شکیبا‌مهر اذعان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی 1402، ستاد انتخابات تشکیل شده و جلسات مربوط به فراهم‌آوری زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، سلامت انتخابات، مشارکت حداکثری مردم در ابعاد مختلف، شکل‌گیری کارگروه‌های مختلف برگزار شده و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در صورت برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی، آمادگی خود را در دو حوزه انتخابیه اعلام کرده‌ایم که البته این موضوع به تصمیم وزارت کشور و شورای نگهبان بستگی دارد با این حال، اکنون کارها طبق روال سابق در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/

    آخرین مطالب