گزارش تصویری|

بازدید جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از موکب رهپویان ولایت تیپ ۱۸۱ ارتش در مرز خسروی+تصاویر

کد خبر: 310097
|
17:27 - 1402/06/09
نسخه چاپی
بازدید جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از موکب رهپویان ولایت تیپ ۱۸۱ ارتش در مرز خسروی+تصاویر
جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح از موکب رهپویان ولایت تیپ ۱۸۱ ارتش مستقر در مرز خسروی بازدید بعمل آورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرتیپ ستاد عزیز نصیر‌زاده جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و هیئت همراه امروز از موکب رهپویان ولایت تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا مستقر درپایانه مرز خسروی بازدید نمودند‌.

سرتیپ نصیر‌زاده ضمن بازدید از اقدامات فرهنگی موکب ونحوه خدمت‌رسانی به زوار عزیز امام حسین(ع) جویا شدند و در انتها برای تمامی دست اندر کاران خدمت‌رسانی به زوار عزیز آرزوی صحت و سلامتی نمودند. 

 

روز گذشته امیر محمودی معاون اجرایی آجا از موکب رهپویان ولایت تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا بازدید بعمل آورد که در این بازدید‌ ایشان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی و عقیدتی سیاسی و پرسنل خادم موکب برای کلیه عزیزانی که در راه خدمت به زوار عزیز امام حسین (ع)خدمت‌رسانی دارند تقدیر و قدردانی نمودند.

وی به دست اندرکاران عوامل اجرایی در موکب تأکید نمود: فرصت دست یافته در راه خدمت‌رسانی به زوار عزیز رو قیمت شمرده و با جان و دل در راه خدمت شبانه روزی قنیمت شمرده و برای همگی آرزوی سلامتی و طول عمر داشتند. 



شایان ذکر است؛ محمدطیب صحرایی صحرایی استاندار کرمانشاه از موکب رهپویان ولایت تیپ ۱۸۱زرهی شهید سلیمی نزاجا نیز بازدید بعمل آورد که در این بازدید استاندار ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا، به ویژه عوامل اجرایی موکب مستقر در مرز خسروی از نحوه خدمت‌رسانی به زوار جویا شدند و به خدمتگزاران خداقوت گفتند.


گفتنی‌ست؛ خادمان زوار امام حسین(ع) در تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا در پایانی‌ترین نقطه مرزی خسروی به صورت ۲۴ ساعته میزبان زائران اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) هستند. 
موکب رهپویان ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا در پایانی‌ترین نقطه صفر مرزی در گمرک خسروی میزبان زائران حسینی هستند که در این موکب، محلی جهت نماز خانه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و پاسخگویی به سؤالات شرعی زوار عزیز در نظر گرفته شده و همچنین همه روزه نماز جماعت برگزار می‌گردد.

 زائرین محترم که از سراسر میهن اسلامی قصد خروج از پایانه مرزی خسروی را دارند مشاهده می‌کنند که دلاوران ارتشی به عنوان خادمان آنان در موکب تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با جان دل پذیرای آن‌ها هستند. 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها