تیم هاکی چمنی کرمانشاه قهرمان کشور شد

کد خبر: 310142
|
16:15 - 1402/06/27
نسخه چاپی
تیم هاکی چمنی کرمانشاه قهرمان کشور شد
تیم هاکی چمنی استان کرمانشاه در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر هاکی کشور که در تبریز جریان داشت توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دبیر هیات هاکی استان کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها به مدت پنج روز و به میزبانی تبریز برگزار شد که تیم هاکی روی چمن استان کرمانشاه با اقتدار توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد. 

اسکندر عسگریان افزود: در این مسابقات که با شرکت ۱۸ تیم و در ۶ گروه برگزار شد تیم کرمانشاه توانست در بازی فینال آذربایجان شرقی را با نتیجه پنج بر صفر شکست داد و به مقام نخست دست پیدا کند. 

وی ادامه داد: تیم‌های آذربایجان غربی و اردبیل هم در این رقابت‌ها به طور مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

عسگریان ادامه داد: مهدی سلیمی، محسن کاظمی، محمد مهیار اردلانی، محمد طه کردبهمنی، حسام محمدی، هادی نظری، بنیامین مهرابی، امیرحسین فتحی، سپهر فتاحی و محمد مهدی کشوری به عنوان بازیکن تیم کرمانشاه را در این رقابت‌ها همراهی می‌کردند و مسعود بهلولی نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده داشت.

وی با بیان اینکه کرمانشاه یکی از قطب های رشته هاکی در کشور به شمار می رود گفت: در زمان حاضر چهار بازیکن از این استان در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند.

    آخرین مطالب