فرماندار اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

پرداخت 800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام‌آبادغرب/ مدیران شهرستان باید به مردم گزارش کار بدهند

کد خبر: 310145
|
14:26 - 1402/06/29
نسخه چاپی
پرداخت 800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام‌آبادغرب/ مدیران شهرستان باید به مردم گزارش کار بدهند
فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: در موضوع وام‌های تکلیفی 800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است که با توجه به جمعیت و مشکلات شهرستان باید اعتبارات بیشتری جذب شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه شورای اداری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مدیران شهرستان در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام‌آبادغرب  برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب در این جلسه با تبریک هفته دفاع مقدس به ملت شریف ایران و مردم شهیدپرور شهرستان اظهار داشت: الحمدلله برنامه‌های منسجم و کاملی توسط سپاه ناحیه مقاومت شهر شهیدان مرصاد برنامه‌ریزی شده است و ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و مدیران نیز برنامه‌های خود را ارائه نمایند و همکاری لازم معمول نمایند.

 

وی با اشاره به جانفشانی شهدا و رزمندگان در طول دفاع مقدس، افزود: تکریم خانواده معظم شهدا و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های این هفته قرار گیرد.

 

وی با تقدیر از مهمان نوازی مردم شهرستان در ایام اربعین حسینی، عنوان کرد: مردم و مسئولین شهرستان واقعاً سنگ تمام گذاشتند چرا که شهرستان بخاطر قرار گرفتن در مسیر دو مرز بین المللی خسروی و مهران پذیرای بیش از 2 میلیون زائر اربعین بوده است.

 

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: 53 موکب مردمی در شهرستان فعالیت داشته که علاوه بر خدمت‌رسانی و اسکان بیش از دو میلیون پرس وعده غذایی از زوار پذیرایی نمودند.

 

وی افزود: این مسیر راه کربلا به برکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مهیا شده است و ضرورت دارد برای سال آینده در حوزه اقتصاد اربعین بیشتر کار شود و صنایع دستی و محصولات بومی و فرهنگ شهرستان بیشتر معرفی شود.

مهندس کرمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در فصل بازگشایی مدارس توجیه دانش آموزان و خانواده‌ها صورت گیرد و تعلیم و تربیت نسل جوان جدی گرفته شود.

وی عنوان کرد: در حوزه کار انتخابات مردم تشویق شوند ضمن افزایش مشارکت مردمی به سمت انتخاب اصلح سوق داده شوند.

فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش بیان کرد: امنیت و آسایش امروز مردم مدیون نیروهای مسلح و امنیتی است ضمن اینکه مردم نیز پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در شهرستان گفت: در موضوع وام‌های تکلیفی 800 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است که با توجه به جمعیت و مشکلات شهرستان باید اعتبارات بیشتری جذب شود.

مهندس کرمی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه‌های  کنگره شهدای استان کرمانشاه که بصورت کشوری برگزار می‌گردد همه دستگاه‌ها یادواره‌های شهدا و برنامه‌های مرتبط را در این راستا انجام دهند.

فرماندار اسلام‌آبادغرب در تذکری به مدیران گفت: مدیران شهرستان باید به مردم گزارش کار بدهند و خدمات دولت و نظام اسلامی را با تولید محتوای مناسب از طریق رسانه‌ها به گوش مردم برسانند.

 

در این جلسه سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب با تبریک هفته دفاع مقدس اهم برنامه‌ها هفته دفاع مقدس را تشریح نمودند و ، امام جمعه، فرمانده انتظامی شهرستان و دیگرمدیران شهرستان نیز در این جلسه شورای اداری برخی از مسائل شهرستان را مطرح نمودند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد