فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب خبر داد:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در اسلام‌آبادغرب/اجرای بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد خبر: 310146
|
15:57 - 1402/06/29
نسخه چاپی
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در اسلام‌آبادغرب/اجرای بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان اسلام‌آبادغرب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و سربلندی مردم ایران اسلامی است.

 

 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با سلاح ایمان به خدا در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کردند و به مدد الهی پیروز شدند و رهبر انقلاب دفاع مقدس را به یک گنجینه بی انتها تشبیه فرمودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه اسلام‌آبادغرب بیان کرد: درهشت سال دفاع مقدس برای دشمنان روشن شده که گزینه نظامی در مقابل جمهوری اسلامی کارایی ندارد و دشمن نیز امروز ناتوان از بکارگیری آن است، لذا دشمن امروز سلاح خود را به سمت اعتقادات و تفکر مردم ما نشانه رفته است.

 

وی افزود: جنگ امروز دشمنان بر علیه ملت ایران، یک جنگ شناختی است و رسانه نقش اصلی را در این جنگ ایفا می کنند.

 

سرهنگ یوسف‌وند با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: فتنه سال 1401 زوایای گسترده‌ای داشت و به تعبیری می‌توان گفت؛ یک جنگ جهانی دیگر بر علیه ملت ایران بود اما به مدد الهی ملت ایران از این جنگ سربلند بیرون آمد.

 

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای انتقال تجربیات نسل جنگ به نسل جدید است چرا که روحیه بسیجیان همان روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس است و به همین منظور برنامه های متنوعی در سطح کشور، استان و شهرستان برای بهره گیری از هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه بالغ بر 40 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می شود، بیان کرد: مهمترین برنامه اولین روز هفته دفاع مقدس دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا  و دیدار با خانواده معظم شهدا می‌باشد.

 

 

وی افزود:  برگزاری یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس وغرفه های مختلف و متنوع فرهنگی از قبیل غرفه عفاف و حجاب، غرفه اقتصاد مقاومتی و …، مراسم صبحگاه نیروهای مسلح، نواخته شدن زنگ مقاومت، سرکشی از خانواده شهداء و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و افتتاح طرح جهاد آبرسانی، افتتاح منازل احداث شده برای محرومین و اردوی راهیان پیشرفت از اهم برنامه‌های این هفته است.

 

 

سرهنگ یوسف‌وند عنوان کرد: در سایر روزهای هفته دفاع مقدس نیز اجتماع جوانان نقش آفرین در بیانیه گام دوم ، مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقات تیر اندازی، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدای خانگی، و خاطره گویی با حضور رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد