به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد در اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 310166
|
14:22 - 1402/07/04
نسخه چاپی
افتتاح منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد در اسلام‌آبادغرب+تصاویر
به مناسبت هفته دفاع مقدس منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس منازل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد با همت بسیج سازندگی سپاه با حضور سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مهندس کرمی فرماندار اسلام آبادغرب، سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه شهرستان، منصوری نماینده کمیته امداد شهرستان و فرامرزی رئیس بنیاد مسکن شهرستان در روستاهای کسان و نوشکله ترازگ از توابع شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد.

 

برای هر منزل مسکونی 480 میلیون تومان هزینه شده است که در مجموع احداث دو باب منزل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد شهرستان 960 میلیون تومان اعتبار در بر داشته است.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در این آیین عنوان کرد: یکی از وظایف ما در کنار سایر دستگاه‌ها رسیدگی به نیازمندان و محرومیت‌زدایی می‌باشد و الحمدلله در این راستا خدمات شایان توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه شده است.

 

وی افزود: در راستای تفاهم نامه سه جانبه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، کمیته امداد و بنیاد مسکن در شهرستان اسلام‌آبادغرب، 9 منزل روستایی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی(ره) شهرستان در حال احداث می باشد که تاکنون منزل آن افتتاح و تحویل مددجویان شده است.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد