به مناسبت هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای حقوقدان در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 310169
|
18:35 - 1402/07/04
نسخه چاپی
یادواره شهدای حقوقدان در اسلام آبادغرب برگزار شد
یادواره شهدای حقوقدان و گرامیداشت شهید سلیم قنبری و شهید غلامرضا گل آور در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه یادواره شهدای حقوقدان و گرامیداشت شهید سلیم قنبری و شهید غلامرضا گل آور  با حضور مسئولین استانی و شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.


این آیین با حضور خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد، سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص)،  دکتر بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، دکتر فتاحی معاونت توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه ، مهندس کرمی فرماندار، دکتر نظری رئیس دادگیتری، سید سجاد ملایری دادستان، سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه، سرهنگ مبارکی فرمانده انتظامی، مسئولین شهرستان و جمعی از حقوقدانان و وکلای شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه اسلام‌آبادغرب در ابتدای این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم گفت.

وی اظهار داشت: شهدا برای ما جانفشانی کردند و افتخار آفریدند و به فرموده امام(ره) دفاع مقدس برای ما دانشگاه بود و مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجینه‌ای نامیدند که سال‌های سال مردم باید از این گنجینه بهره‌مند شوند.

 

 در ادامه دکتر بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با تشریح اسناد حقوقی مظلومیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سندی متقن بر مظلومیت ملت شریف ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان در این آیین اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی برای ما هویت ساز شدند، آیندگان وقتی بخواهند هویت ما را قضاوت کنند حتماً  دفاع مقدس و روحیه شهادت‌طلبی ملت ما را لحاظ خواهند کرد که بخش کوچکی از نورافشانی و هویت‌بخشی شهداست.

 

در ادامه سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس در استان کرمانشاه با دیگر استان‌های کشور متفاوت است چرا که یک سال قبل و بعد از جنگ ساله یعنی مردم ما 10 سال جنگیدند و مردم ما هنوز در میدان هستند و با وجود تمام مشکلات پای انقلاب و اعتقادات خود ایستاده‌اند.

 

وی افزود: ما جنگ‌طلب نبودیم بلکه جنگ بر ملت ما تحمیل شد و مردم ما رفتند و دفاع کردند و این را باید برای نسل جدید جوانان ما تبیین نماییم.

 

سردار قنبری عنوان کرد: امروز در جنگ شناختی دشمن بدنبال این است که حرف دشمن را بشنویم و بازگو کنیم، پس همه وظیفه داریم ارزش‌ها و سیره شهدا را تبیین کنیم تا حرف رسانه‌های دشمن از حلقوم نسل جدید ما بیرون نیاید.

 

در خاتمه این آیین از خانواده شهید سلیم قنبری و شهید غلامرضا گل آور و جمعی از حقوقدانان شهرستان با حضور مسئولین استانی و شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

این آیین معنوی به همت کانون بسیج حقوقدانان سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با همیاری ریاست دادگستری و دادستانی شهرستان و انجمن حمایت زندانیان شهرستان برگزار شد.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها