مدال‌های هانگ‌ژو نشان‌دهنده توسعه ورزش بانوان است؛

هاشمی: کلنگ مجموعه ورزشی جدید را می‌زنیم/ از والیبال فقط توقع طلا داشتیم

کد خبر: 310170
|
20:46 - 1402/07/04
نسخه چاپی
هاشمی: کلنگ مجموعه ورزشی جدید را می‌زنیم/ از والیبال فقط توقع طلا داشتیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: به لحاظ کمی ورزشگاه های خوبی داریم ولی به دستور رئیس جمهور به زودی کلنگ مجموعه ورزشی مجهز جدید را خواهیم داشت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مراسم حضور پیدا کردم تا به دوستان و زحمتکشان رشته گلف خسته نباشید بگویم، یکی از وظایف وزارت ورزش و جوانان توجه  بیشتر به این رشته و حمایت از آن در زمینه ی زیرساخت ها و رفع مشکلات و موانع است تا نظر فدراسیون را تامین کنیم تا بهره برداری بیشتری از این مجموعه داشته باشند البته رسانه ها نیز در جهت توسعه این رشته باید کمک کنند.

وی در ارزیابی از وضعیت کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: در حوزه بانوان اتفاقات خوبی رقم خورد و در بعضی رشته ها برای اولین بار شاهد مدال آوری بودیم. ورزش بانوان باید توسعه پیدا کند، استعدادهای خوبی در حوزه بانوان وجود دارد که باید شناسایی و مورد توجه قرار بگیرند.

وی همچنین درباره کسب مدال طلا توسط والیبال در بازی های آسیایی هانگژو چین گفت: از این رشته توقع کسب مدال طلا داشتیم زیرا در ۲ دوره بازی های آسیایی والیبال طلا کسب کرد و این دوره نیز انتظار کسب مدال طلا از این رشته داشتیم. خوشحالم که والیبال ایران توانست در بازیهای آسیا نتیجه کسب شده در ارومیه را جبران کند.

وی درباره نشستی که امروز با اساتید علمی و دانشگاهیان داشت، اظهار کرد: جلسه نسبتا خوبی بود و بعد از شنیدن نظرات اساتید دانشگاهی قرار بر این شد با همکاری جمعی از اساتید مدلی را طراحی کنیم تا بعد از این ارتباط بیشتری را بین جامعه ورزش و اساتید علمی ایجاد و از ظرفیت های بخش علمی در ورزش بیشتر استفاده کنیم.

وزیر ورزش در پایان در خصوص ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره در تهران به دستور رئیس جمهور، افزود: بعد از انقلاب زیرساخت های ورزشی به لحاظ کمی خوب بوده اما از نظر کیفی نیاز به توجه بیشتری دارد به همین خاطر بعد از دستور ریاست جمهوری در مراسم تجلیل از مدال آوران در خصوص ساخت یک مجموعه ورزشی چند منظوره زمینی را شناسایی کردیم که فعلا از ذکر محل احداث آن خودداری می کنیم تا تبلیغ نشود اما در حال نهایی کردن آن هستیم. سعی داریم کلنگ احداث آن توسط رئیس جمهور زده شود تا با ساخت این مجموعه ورزشی دغدغه های جامعه ورزش مرتفع شود.

  • برچسب ها

    پربازدیدترین ها