مدیرعامل هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیا مطرح کرد:

اجرای ۲۲ پروژه در کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

کد خبر: 310193
|
17:23 - 1402/07/08
نسخه چاپی
اجرای ۲۲ پروژه در کرمانشاه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا
مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا احداث ۲۲ پروژه کلان و راهبردی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمد رضا رحمانی در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه که صبح امروز در   تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز در جای جای کشور پروژه‌های عمرانی فعال است که بخشی از آنها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه ۳۰ سال از آغاز به‌کار قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) گذشته، افزود: بنا به فرمایش رهبر انقلاب بدون نگاه سیاسی در کنار همه دولت‌ها بوده‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: این قرارگاه در جای جای کشور اسلامی در معرض دید همگان قرار دارد.

رحمانی اذعان کرد: ۴۰ درصد بنزین تولیدی کشور در پالایشگاه‌های ساخته شده توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) است همچنین ۵۰ درصد آب ذخیره شده پشت سدها توسط این قرارگاه احداث شده است.

وی افزود: ۴۰ درصد پروژه‌های مترو، ۳۰ درصد پروژه‌های راه‌آهن و ۲۰ درصد زیرسازی‌ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اجرا شده است.

رحمانی با بیان اینکه روند خدمت‌رسانی در کشور ادامه دارد، گفت: با وجود تبلیغات سویی که انجام می‌شود، پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در سطح کشور فعال است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به دلیل شرایط خاص استان کرمانشاه سال‌ها در این استان حضور دارد و پروژه‌های متعددی را اجرا کرده است‌.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از احداث ۲۲ پروژه کلان و راهبردی در استان کرمانشاه خبر داد.

رحمانی با اشاره به پروژه‌هایی نظیر اجرای طرح مهار آب‌های مرزی در قالب پروژه گرمسیری و تصفیه‌خانه آب کرمانشاه، گفت: در این دولت با وجود مشکلات ۷۰ کلان پروژه را به بهره‌برداری رساندیم و در مسیر خدمت به مردم قرار دارد.

وی افزود: طی یکسال اخیر ۱۳۰ پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به بهره‌برداری رسید که کاری جهادی است‌.

رحمانی از احداث ۱۰ باب مدرسه ۱۵ کلاسه به‌صورت پیش ساخته خبر داد و گفت: طی روزهای آینده خط مترو پرند در سطح ۲۰ کیلومتر راه‌اندازی خواهد شد.