امام جمعه اسلام آبادغرب:

وعده صادق مقام معظم رهبری درخصوص نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد

کد خبر: 310218
|
13:05 - 1402/07/16
نسخه چاپی
وعده صادق مقام معظم رهبری درخصوص نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: وعده صادق مقام معظم رهبری درخصوص نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی امروز بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به خبر پیروزی مسرت بخش محورمقاومت، اظهار داشت: از پیروزی رزمندگان اسلام در جهاد با جبهه استکبار و صهیونیزم بسیار خوشحالیم و این وعده پروردگار است.



وی افزود: وعده صادق مقام معظم رهبری درخصوص نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی و اینکه چند سال پیش فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، امروز بیش از هر زمان دیگری این نشانه‌های افول رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به چشم می خورد.



امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به یکی دیگر از وعده‌های صادق مقام معظم رهبری عنوان کرد: اخیراً مقام معظم رهبری با صراحت فرمودند که اسرائیل رفتنی‌ست و امروز به صورت محسوس این بشارت مشاهده می‌شود که هیمنه ابرقدرت پوشالی در مقابل نیروی ایمان و عزم راسخ نیروهای مقاومت در هم شکسته شد.



وی خاطرنشان کرد: خبرهای پیروزی رزمندگان اسلام در فلسطین، موجی از شادی را در دل هموطنان عزیزمان در ایران و سایر ملت‌های مسلمان در یمن و دیگر محورهای مقاومت ایجاد کرد.



حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیم این شادمانی امت اسلامی به مقام معظم رهبری، یاد و خاطره سیدالشهدای محور مقاومت(شهید حاج قاسم سلیمانی) را گرامی داشت و گفت: قطعاً روح شهید سلیمانی نیز از این شادی خوشحال است و جا دارد از زحمات متمادی و جهاد این شهید والامقام و دیگر شهدای مقاومت یاد شود.



وی افزود: شهدای عزیز و گرانقدری در راه تقویت و اقتدار محور مقاومت جانفشانی و تلاش کردند که انشاءالله اجر همگی در پیشگاه خداوند محفوظ است و ما هم به روح پرفتوح همه شهدا درود و صلوات می‌فرستیم.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد