امام جمعه اسلام آبادغرب:

از عملیات پیروز طوفان الاقصی باید بعنوان نقطه عطف در جهان یاد شود

کد خبر: 310232
|
15:23 - 1402/07/21
نسخه چاپی
از عملیات پیروز طوفان الاقصی باید بعنوان نقطه عطف در جهان یاد شود
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: از عملیات پیروز طوفان الاقصی باید بعنوان نقطه عطف در جهان یاد شود چون ابهت ابرقدرت پوشالی اسرائیل را در جهان شکستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر شهیدان مرصاد اظهار داشت: بیستم مهر ماه سالروز سفر بابرکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود، سفری پر برکت که هنوز اعتبارات این سفر در برخی موارد جاری است.


وی افزود: یکی رخدادهای مهم هفته گذشته که در جهان باید بعنوان نقطه عطف از آن یاد شود، عملیات پیروز طوفان الاقصی است که ما هم وظیفه داریم در کنار شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم از شهدای طوفان الاقصی یاد کنیم چون ابهت ابرقدرت پوشالی اسرائیل را در جهان شکستند.



امام جمعه شهرستان گفت: برای درک بهتر عملیات طوفان الاقصی باید از جنگ‌های اعراب در طول تاریخ یاد کنیم که پیروزی به همراه نداشته‌اند و قابل مقایسه نیست چون به اندازه همه کشورهای عربی منطقه و با حداقل امکانات بیشترین امتیازات را دشمن گرفتند.


وی افزود: در کنار این پیروزی‌های شیرین اتفاقات تلخ و ناگواری افتاده که شهدای فراوانی بیش از 1000 نفر از مردم بی‌پناه فلسطین را به شهادت رساندند.



خطیب جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: از نقاط ضعف دشمن اسرائیلی اینکه از همان لحظه اول جنگ از آمریکا درخواست کمک کردند و این برای ارتشی که ادعای شکست ناپذیری و ابرقدرتی داشت مایه ننگ است.



وی افزود: رسانه‌های همسو با اسرائیل و آمریکا از همان لحظات اول عملیات طوفان الاقصی دست به مظلوم نمایی زدند و ما باید هوشیار باشیم و نسبت به این جنایات جنگی اسرائیل که نسبت به ارسال دارو و کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه جلوگیری بعمل می‌آورند روشنگری کنیم و جهاد تبیین را انجام دهیم.



حجت الاسلام زمانی موسوی عنوان کرد: روز گذشته شاهد یک سفر بابرکت از سوی استاندار کرمانشاه و معاونین ایشان و مدیران کل استان به شهرستان اسلام آبادغرب بودیم که از اول صبح تا پایان شب به بررسی مشکلات شهرستان پرداختند، جای تقدیر و تشکر دارد.



وی افزود: مشکلات کشاورزان، دغدغه‌های فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان، مشکلات شهرداری، کمبود فضای سبز و مبلمان شهری، تاخیر در افتتاح ‌CNG، مشکلات ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و ورزش و جوانان، گلایه مردم از شبکه بهداشت و بیمارستان، تخلفات و ترک فعل‌های مربوط به گلخانه اسلام آبادغرب، توجه به شهدای گمنام و یادمان مرصاد، ساماندهی مساجد و ... به سمع و نظر استاندار محترم رسید و قول پیگیری دادند.
 


امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، نیازی به ایجاد طرح‌های اشتغال جدید در شهرستان نداریم و اگر بتوانیم طبق قول مدیران کل، بخشی از همین طرح های نیمه راکد را فعال کنیم مشکل اشتغال تا حدودی رفع خواهد شد.
 


وی با تبریک سالروز عقیدتی سیاسی در ارتش افزود: ارتش امروز ما با ارتش قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این مدیون عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب