با حضور مسئولین و کارگروه های مجمع شهرستان

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 310240
|
16:36 - 1402/07/26
نسخه چاپی
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور جمعی از بسیجیان، کارگروه های مجمع و مسئولین برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از بسیجیان، کارگروه های مجمع و هیئت‌های اندیشه ورز در تالار غدیر این شهر برگزار شد.


سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در ابتدای این آیین ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم نمود.



وی اظهار کرد: مجمع عالی بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورزشهرستان در طول سال مشکلات شهرستان را احصا و دنبال می کنند و کارگروه های این مجمع با بررسی و مطالعه مشکلات شهرستان با ارائه راهکار این مشکلات را مطرح می نمایند.


وی افزود: این مجمع حاصل ماه‌ها تبادل افکار هیئت های اندیشه ورز در همه اقشار بسیج می باشد که در بحران هایی نظیر سیل ،زلزله و بحران کرونا خادم و خدمتگزار مردم بوده و هستند. 



در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار مسلم میرزائی جانشین فرماندهی ناحیه و دبیر مجمع بسیجیان سپاه شهرستان با پخش کلیپی به تشریح پیگیری کارگروه ها و جلسات هیئت های اندیشه ورز پرداخت. در ادامه حاج حیدر احمدیان رئیس مجمع بسیج شهرستان گزارش سالانه خود را ارائه نمود و در ادامه روسای کارگروه های منتخب مشکلات شهرستان را با ارائه راهکار ارائه نمودند.



درخاتمه این آیین از روسای کارگروه‌ها، منتخبین هیئت‌های اندیشه‌ورز و تنی چند از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد