پیکان 1 – پرسپولیس 3؛

لیگ برتر فوتبال| آوار شهاب سنگ سرخ بر سر پیکان/ 3 امتیار با 3 گل زاهدی

کد خبر: 310249
|
18:55 - 1402/07/27
نسخه چاپی
لیگ برتر فوتبال| آوار شهاب سنگ سرخ بر سر پیکان/ 3 امتیار با 3 گل زاهدی
در یکی از دیدارهای هفته ششم پرسپولیس در قزوین به مصاف پیکان رفت و این تیم را شکست داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهمترین بازی هفته ششم همین بود. جایی که پیکان در شهری دورتر از تهران به مصاف پرسپولیس رفت. تیمی که با مصضدومیت های هفته های اخیر بازیکنانش از لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا لیگ و تمرین و البته تیم ملی برای انتخاب 11 نفر اصلی با مشکل روبرو بود به گونه ای که آن را در ترکیب ابتدای بازی و حضور میلاد سورگی جوان و بی نام و نشان در ترکیب پرسپولیس را می شد به عینه لمس کرد.

پس از کش و قوس های فراوان و نبود زمین در تهران، قزوین به عنوان میزبان بازی انتخاب شده بود و همین مشکلات پرسپولیس را بیشتر می کرد. بازی برخلاف انتظار با برتری پرسپولیس شروع شد. آنها در این نیمه 2 بار به تیر زدند و در نهایت با ضربه سر تماشایی شهاب زاهدی برنده به رختکن رفتند.

نیمه دوم اما با یک غافلگیری بزرگ برای پرسپولیس آغاز شد. در ثانیه های نخستین بازی حامد پاکدل مهاجم فصل گذشته سرخ ها با اشتباه مدافعان پرسپولیس دروازه این تیم را باز کرد تا به پرسپولیس شوک وارد کند. سرخ ها که نمی خواستند در این بازی امتیاز از دست بدهند سراپا حمله شدند تا در نهایت روی درخشش شهاب زاهدی که در آماده ترین فرم خود به سر می برد، موفق شدند 2 بار دیگر دروازه پیکان را باز کنند و با یک برد شیرین و 3 گله به تهران بازگردند.

پیکان 1
گل: حامد پاکدل (46)

پرسپولیس 3
گل: شهاب زاهدی (13، 72، 80، پنالتی)


پیکان:
محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی (۴۵- حامد پاکدل)، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر (۴۵- محمد اصلانی)، منصور باقری(82- ابراهیم صالحی)، مجتبی حقدوست (۶۶- رضا غندی پور)، سامان نریمان‌جهان، محمدجواد آزاده، مهرداد بایرامی (82- مبین دهقان)
سرمربی: رسول خطیبی

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر (3+90- علیرضا بابایی)، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (81- سینا اسدبیگی)، میلاد سورگی، سعید صادقی (81- وحدت حنانوف)، محمد عمری (2+90- مهدی ترابی)، شهاب زاهدی (89- نبیل باهوی)
 سرمربی: یحیی گل محمدی