امام جمعه اسلام آبادغرب:

بسیج امروز پاسخ به دعوت به پیامبران الهی‌ست

کد خبر: 310329
|
15:44 - 1402/09/03
نسخه چاپی
بسیج امروز پاسخ به دعوت به پیامبران الهی‌ست
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: بسیج امروز پاسخ به دعوت به پیامبران الهی و دعوت به امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب درخطبه های نمازجمعه امروز شهر شهیدان مرصاد با توصیه همه مومنان به رعایت تقوای الهی به دیدار پرمعنای مقام معظم رهبری با فرماندهان و کارکنان هوافضای سپاه اشاره کرد و گفت: در بحبوحه جنگ غزه این دیدار پیام خاصی به دشمنان صهیونیست و ایادی آنها در منطقه مخابره می‌کند.

 

وی اظهار داشت: در حاشیه جنگ نابرابر غزه که دشمنان تمام امکانات خود را به میدان آورده‌اند، دولت جمهوری اسلامی ایران با دیپلماسی قدرتمند خود با همراهی برخی کشورها فشارهای دیپلماتیکی به رژیم صهیونیستی و حامیانش وارد کردند و راهپیمایی ملت‌های آزاده نیز مزید بر علت شد و آتش‌بس موقت برپا شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: در جنگ غزه شاهد درماندگی رژیم صهیونیستی بودیم و هم در ابتدای عملیات الاقصی و  هم در قبل و بعد از آتش‌بس پیروز میدان مردم غزه و نیروهای مقاومت حماس هستند.

وی افزود: برخی از کشورهای منطقه به هیچ وجه با مردم غزه همدردی نکردند بلکه به روش‌های مختلف به اسرائیل غاصب کمک کردند اما مشاهده می‌شود مردم مقاوم یمن با وصف فاصله زیاد با حمایت از ملت مظلوم غزه با اسرائیل به نبرد پرداخت.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، این روز را به آحاد و اقشار مختلف بسیج تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای بسیجی که برای امنیت و حفظ نظام جان خود را فدا کردند گرامی داشت.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآنی اوصاف«بسیج» و بسیجی تراز انقلاب را برشمرد و گفت: بسیج امروز پاسخ به دعوت به پیامبران الهی و دعوت به امر به معروف و نهی از منکر است.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: امروز لباس بسیجی لباس تقواست و این لباسی است که دوست داریم با آن زندگی کنیم، شهید شویم و با این لباس کفن شویم و ملاقات پروردگار برسیم.

 

وی افزود: قدر هویت بسیجی را بدانیم و با نیش و کنایه دشمنان از هویت خود دور نیفتیم.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز زمان خسته شدن نیست چون به قله داریم نزدیک می شویم و امروز برادران و خواهران بسیجی باید توجه داشته باشند که مقام معظم رهبری درخصوص بحث «مطالبه‌گری» از جوانان متوقع هستند لذا باید از مسئولین و از یکدیگر باید مطالبه‌گر باشیم.

 

وی با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: درخصوص پروژه‌های کلان شهرستان و وضعیت پتروشیمی اسلام آبادغرب که پیشرفت لازم را ندارد و از گلخانه‌ای که وابسته به بنیاد شهید است و باید در مسیر توسعه شهر شهیدان مرصاد باشد باید مطالبه‌گری کرد.

 

وی اضافه نمود این مجموعه‌ها باید درخدمت اشتغال شهرستان باشند اما شاهد تعدیل و اخراج کارگران در مجموعه گلخانه هستیم و متاسفانه کسانی که جزو وعده انتخاباتی آنها بود قرار بود برای این طرح‌ها کاری بکنند لذا از استاندار محترم، وزاری دولت که از این مجموعه بازدید نمودند و قرار شد پیگیری نمایند اما شاهد پسرفت این پروژه هستیم.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مشکلات بیمارستان اسلام آبادغرب ناشی از ترک فعل برخی مدیران شهرستانی و استانی است، توقع مردم شهر شهیدان مرصاد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی این است که حداقل به مشکلات پرستاران خدوم و زحمتکش رسیدگی نمایند که حدود 12 ماه کارانه این عزیزان پرداخت نشده لذا اایشان با چه انگیزه و شوق و ذوقی خدمت خود را به مردم ارائه دهند؟!

 

وی افزود: ریاست داشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باید صدای کادر درمان بیمارستان اسلام آبادغرب را بشنود چرا که این مشکلات کیفیت و کمیت خدمات سلامت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حتی پزشکان نیز گله‌مند هستند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: مسئولین استان باید توجه داشته باشند جوانان عزیز بسیجی که عمر و آبروی خود را وقف انقلاب کردند باید در اولویت استخدام باشند و کم نداریم از کسانی که مورد هجمه ضدانقلاب قرار گرفتند و منزل و خودروی آنها را آتش زدند و اینها باید در اولویت استخدام قرار بگیرند.

 

وی با تقدیر از مقام آوری بانوان رزمی‌کار شهرستان خواستار توجه بیش از پیش به ورزش بانوان شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در پایان خطبه دوم با اشاره به کشفیات اخیر پلیس مواد مخدر شهرستان، از تلاش شبانه روزی فرماندهی انتظامی و نیروهای فراجا در راستای نظم و امنیت شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب