گزارش تصویری؛

اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور

کد خبر: 310341
|
10:03 - 1402/09/06
نسخه چاپی
اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور
اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اسلام‌آبادغرب در سال تحصیلی جاری با بدرقه مسئولان شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، صبح امروز با حضور مسئولان، معاونت‌های سپاه و آموزش و پرورش شهرستان کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند. 

بهزاد یوسف‌وند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ راهیان نور یک فناوری برای استخراج گنجینه عظیم دفاع مقدس است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آبادغرب گفت: ازمهمترین شاخصه شهدا؛ تقوا، ایثار، شجاعت، از خودگذشتگی است که با فدا کردن جان خود امنیت و آسایش امروز کشور را فراهم کردند. 

سرهنگ یوسف‌وند گفت: دانش‌آموزان باید با شناخت و معرفت به قدمگاه شهیدان وارد شوند چون شهدای عزیز ما رفتند تا از هویت دینی ما دفاع کنند و دانش‌آموزان بعنوان آینده سازان کشور باید از ارزش‌های انسانی، اسلامی در فضای مجازی و حقیقی دفاع کنند. 

وی افزود: ۲۵۰ نفر از دانش آموزان عزیز شهرستان در قالب ۵ اتوبوس به اردوی یک روزه راهیان نور غرب اعزام و از یادمان‌های مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین بازدید می‌کنند. 

مرتضی احمدی؛ معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در این آئین گفت: افراد زیادی با وارد شدن با معرفت در قدمگاه شهدا، مورد توجه شهدا قرار گرفته‌اند و مسیر زندگی‌شان متحول شده لذا باید سعی کنیم از این زیارت نهایت بهره معنوی را ببریم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد