پرسپولیس یک - هوادار صفر؛

لیگ برتر فوتبال| تداوم امپراطوری یحیی روی سکوها؛ بازگشت ماهی‌های قرمز!

کد خبر: 310358
|
20:58 - 1402/09/18
نسخه چاپی
لیگ برتر فوتبال| تداوم امپراطوری یحیی روی سکوها؛ بازگشت ماهی‌های قرمز!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار با برتری سرخ‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار طی دیداری در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز شنبه - ۱۸ آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

حضور محمود فکری روی نیمکت هوادار و حواشی نشست خبری وی پیش از بازی، بر حساسیت‌های این بازی می‌افزود. ضمن این که یحیی گل‌محمدی و تیمش هم پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی در باشگاه نداشته‌اند.

در نیمه نخست پرسپولیس از همان ابتدا هجومی و پرقدرت آغاز کرد و سکوهای کم‌جمعیت تماشاگران نیز با شعار یحیای امپراطور به حمایت از سرمربی خود، پس از حذف از لیگ قهرمانان پرداختند.

حملات پرسپولیس بالاخره با اشتباه صائب محبی جواب داد تا مدافع هوادار روی شوت مهدی ترابی، دروازه علیرضا حقیقی را باز کند و سرخ‌ها نیمه را برنده به پایان برسانند.

نیمه دوم هم با ادامه حملات سرخ‌پوشان همراه بود و تعویض‌ها هم در راستای افزایش اختلاف انجام شدند اما تلاش شاگردان گل‌محمدی برای زدن گل دوم، راه به جایی نداشت و یک برتری اقتصادی، ره‌آورد قرمزها از این بازی بود.

پرسپولیس یک
گل: صائب محبی (۲۲ - گ.ب.خ)

هوادار صفر
گل: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی (89- میلاد سورگی)، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی (89- فرشاد فرجی)، سعید صادقی (80- سروش رفیعی)، گئورگی گولسیانی، محمد عمری

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی (77- محمد دیندار)، محسن سفیدچغایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی (46- قائم اسلامی‌خواه)، مهدی گودرزی (90- محمدعلی عبدالهی)، داریوش شجاعیان (77- فرهاد زاوشی)، محمد عباسی، کریم اسلامی (90+3- مهدی باقری)

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها